Πέμπτη, Μαΐου 08, 2008

Στριφτοφιλοσοφίες




ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Θέλω να σας πω κάποιου είδους φιλοσοφίας για το στριφτό τσιγάρο και τη ζωή που έχει η αδερφή μου,γι αυτό να έχετε απόλυτη κατανόηση (σας παρακαλώ)!!! Λοιπόν ακούστε τι πιστεύει:

-Το στριφτό τσιγάρο είναι σαν τη ζωή ενός ανθρώπου…
-Αρχικά φτιάχνεται με φροντίδα και ανυπομονησία για να γίνει καλό,όπως φροντίζουν και ανυπομονούν οι γονείς να δουν το παιδί τους σωστά μεγαλωμένο…
-Η πρώτη τζούρα είναι τόσο απολαυστική όσο και κάποιες απολαυστικές στιγμές που ζει ο άνθρωπος…
-Στη συνέχεια καίγεται σιγά σιγά όπως σιγά σιγά μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε…
-Κάποιες φορές όμως,αν το αφήσουμε,το τσιγάρο σβήνει και αυτή η κατάσταση αντιπροσωπεύει τις κάποιες δυσκολίες που πιθανόν να αντιμετωπίζουμε κατά τη διάρκεια της ζωής μας…
-Όμως με τη δική μας βοήθεια ανάβει ξανά όπως με τη δική μας θέληση και τη βοήθεια των δικών μας ανθρώπων ξεπερνάμε τις δύσκολες αυτές στιγμές μας…
-Τέλος όταν το τσιγάρο τελειώνει ίσως ταλαιπωρηθούμε λίγο γιατί μπορεί να καούμε κάπως,έτσι φτάνουμε στα γηρατειά και τις πιθανές αρρώστιες που θα αντιμετωπίσουμε λίγο πριν το θάνατο…

Αυτά λοιπόν μου λέει συνέχεια και με έχει τρελάνει!!! Μήπως να της βάλω κανένα φίμωτρο να γλιτώσω;

26 σχόλια:

GouRouni είπε...

όπως λέει και ένας φίλος μου...

αν δεν κόψει το τσιγάρο θα πεθάνει μετά από χρόνια από καρκίνο

αν το κόψει θα τρώει συνέχεια.. θα παχύνει και θα πεθάνει σύντομα από καρδιά

Εγώ το έχω κόψει 4 χρόνια.. και το ίδιο συμβουλεύω και εσάς

Πάω να φάω...σα γουρούνι!

(jordan_dp) είπε...

προσωπικές ηλίθιες απόψεις περί τσιγάρου...

- το τσιγάρο είναι αργός θάνατος και πραγματικά δεν βιάζομαι να πεθάνω.

- ο δρόμος από τον οισοφάγο μέχρι τα πνευμόνια είναι μακρύς και πρέπει να τον στρώσω με πίσσα.

όσο για την αδερφή σου, άστην να τα λέει κάπου γιατί απλά, αν δεν τα πει στο αίμα του, σε ποιον θα τα πει; ε; δεν τη σκέφτεσαι καθόλου;

αυτά, τις καληνύχτες μου

sgjtmvbn είπε...

Φίμωτρο???
Γιατί???
Όχι βέβαια να μην της βάλεις φίμωτρο
Μια χαρά τα λέει!
Πολύ καλή παρομοίωση, η προετοιμασία του τσιγάρου... η πρώτη τζούρα... έτσι έτσι... από αύριο στριφτά τσιγάρα...

dr.SeenG είπε...

Ρώτα την...όταν σβήνουμε ένα τσιγάρο και ανάβουμε άλλο... είναι μετεμψύχωση;
Η παρομοίωση καλή...αλλά λίγο μακάβρια βρε παιδάκι μου... Η ανθρώπινη ζωή και τσιγάρο... κάπως μου κάθεται...
Καλησπέραααααααααααααααααα σου μπουρμπουλήθρα!!!

Γ.Π. είπε...

Κάθε αποτελεσματική (για τον θεωρούντα) θεώρηση και φιλοσοφία της ζωής δεκτή!
Σίγουρα πάντως η διαδικασία του να στρίψεις ένα τσιγάρο είναι ιδιαίτερα χαλαρωτική. Βγαίνεις για λίγο από τον γύρω κόσμο, συγκεντρώνεσαι σε κάτι με φροντίδα και μετά απολαμβάνεις. Μια μικρογραφία μιας προσπάθειας (ή μιας μάχης) και μια "εύκολη" νίκη που μπορεί να κάνει βαρετή ή δύσκολη στιγμή πιο όμορφη.
Όσο για την υγεία, το γράφει πάνω, το ακούμε όλη την μέρα αλλά αν κρατήσουμε κάποιο μέτρο θα διαπιστώσουμε ότι μπορεί να είναι γλυκιά ακόμα και μια μικρή σταγόνα δηλητήριο.
(σίγουρα πάντως δεν μπορεί να είναι "γλυκά" δυό πακέτα την ημέρα!!!)

geokalp είπε...

πες της να σου συμπληρώσει για τα κίτρινα δάκτυλα...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ gourouni πραγματικα ολα μια αποφαση ειναι..αλλα αυτη ειναι μια ΠΟΛΥ δυσκολη αποφαση!!! :(

@(jordan_dp)αχ αυτο αιμα μου αχ!!! ή Θα αγιασω απο την υπομονη μου ή θα καραφλιασω!! (ελπιζω το πρωτο!)

@ the indolent μην της δινεις θαρρος,σε παρακαλω,θα πει κι αλλα!!!!

@ dr.seeng οταν αναβουμε αλλο τσιγαρο ειναι,λεει,η συνεχιση της ζωης απο τους υπολοιπους μετα το θανατο καποιου! (τι αλλο θα ακουσουμε πια;)

@ καημος Παν μετρον αριστον,οπως,σωστα ελεγαν και οι αρχαιοι ημων προγονοι!

@ geokalp τα κιτρινα δαχτυλα ειναι οι εμπειριες που αποκτουμε κατα τη διαρκεια της ζωης μας και αφηνουν τα σημαδια τους πανω μας (στην ψυχη μας,στο χαρακτηρα μας,στο μυαλο μας...)

manetarius είπε...

Καλημέρα μπουρμπουλήθρα!
Εγώ λέω να την πας σε κανα ψυχολόγο..αν και τα λέει πολύ ωραία..μήπως να 'ρθω κι εγώ μαζί;
Φιλιά!

john savvopoulos είπε...

Χμμμ! Δεν το χα σκεφτεί απο αυτή τη σκοπιά. Ενδιαφέρον!
Τη καλημέρα μου.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο που δεν το γουστάρω κιομως το φουμάρω...

Eric Draven είπε...

ε, όχι και φίμωτρο μια χαρά τα λέει η κοπέλα....
από την άλλη και η ιδέα για ψυχοθεραπεία καλή ακούγεται...
που κάνουμε κράτηση???

Να είσαι καλά.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ manetarius αντε βρε να μαζευτουμε ολοι μαζι να πατε..!

@ john black ενδιαφερον ε;Ειδες η αδερφουλα μου σκεφτεται περα απο την ανθρωπινη λογικη!!! :):)

@ _st_ α αυτο δε θα το εχει συνδιασει με ολη αυτη τη "φιλοσοφια" της μαλλον! θα γινει το τραγουδι της απο δω και περα!

@ eric draven λοιπον το αποφασισα. αρχιζω να γραφω ονοματα για να κανετε μια ομαδικη ψυχοθεραπεια! ο επομενος παρακαλω!

koulpa είπε...

χαχα "η ζωή μου όλη
είναι ένα τσιγάρο
που δε το γουστάρω
κι όμως το φουμάρω.."
που (κ)λέει κι ένα τραγούδι..:):)
αν δε δαγκώνει δε βλέπω λόγο να τη φιμώσεις.. μιά χαρά τα λέει.. να προσθέσω και για τη διάρκια.. άλλες φορές ανάρωτιέσαι "τελειώνει κι όλας;" κι άλλες "παπα πότε α τελειώσει;"..:):)
καληνυχτούδια:):)

Rizobreaker είπε...

Κάπνιζα 6 χρόνια. Από τα 16 μέχρι τα 22. Από τα τέλη Αυγούστου 2006 και μετά δεν έχω βάλει τσιγάρο στο στόμα μου (πλην ενός μικρού πούρου που μου χάρισε ένας γνωστός, μόνο και μόνο επειδή το έφερε από Κούβα)...

Β. είπε...

Γκουχ γκουχ.. Η μονη blogger-φιλοσοφος ειναι εδω. Καταρχην, ναι, ξερω παρα πολυ καλα να στριβω και για οποιες αποριες απευθυνθειτε στον Ιο... Πραγματικα, αν καπνισει καποιος τσιγαρο απο μενα, εχει πεθανει !

Οσο για την αδερφη σου. Καλα βρε ακαρδη, δεν χαιρεσαι που η καημενη η κοπελα καθεται και το φιλοσοφει ΚΑΙ πανω απο ολα σου δινει τα copyrights για να τα δημοσιευεις και να κανεις Bloggo-θεαση?! εεε?

Φτου σου μικρη συνερ-γατα! Φτου σου!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ koulpa πραγματικα καποιες φορες λες "τι τελειωσε κιολας ρε γαμωτο;"

@ rizobreaker μπραβο σου μπραβο σου!!! (αν δεν τιμησουμε την Κουβα ποιον θα τιμησουμε;)

@ ροδοψαρακι δικιο εχεις αν εχει και αλλες τετοιες εμπνευσεις θα σας τις ανακοινωσω αμεσως!!!! :):):)

"ζαχαρούλα.." είπε...

...εγώ δεν καπνίζω..........

καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ ζαχαρουλα σ ευχαριστω πολυ ζαχαρουλα μου και εσυ να εχεις ενα καλο ΣΚ !!!!!!!

Zijay είπε...

Αν έβαζες και γαλαζια χαρτάκια θα με πετύχαινες ακριβώς...;-)
Καλώς σε βρήκα!

Zijay είπε...

Ωχ! Τώρα το παρατήρησα με την ανάρτηση...Σαν το σκύλο με τη γάτα?
Όχι βέβαια...Έχω κι εγώ έναν γάτο-λευκό φυσικά-το Μήτσο! Άλλα τελαιυταία δεν έρχεται σπίτι(φαντάζεσαι γιατί...πολλές μπουρμπουλήθρες εκεί εξώ.)και δεν έχω σε ποιον να κάνω παράπονα!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ melikraths καλως σε βρηκαμε melikrath! και εμενα ολοι οι γατοι μου με εγκατελειπαν εντελως για τις διαφορες μπουρμπουληθρες της γειτονιας...! :(

dr.SeenG είπε...

Μπουρμπουληθρίτσα χθες ανακάλυψα ένα υπέροχο τραγούδι από το μπλογκ μας φίλης και θέλω να το αφιερώσω σε όσους είναι ερωτευμένοι και αγαπάνε τη ζωή
http://www.youtube.com/watch?v=BrZTNhW44-o

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ dr.seeng πραγματικα πολυ ωραιο τραγουδι και σε ευχαριστω που μου το θυμισεσ γιατι ειχα να το ακουσω ΠΟΛΥ καιρο!!!

Frau Lehrerin είπε...

χαχαχααα... μορφή η αδερφή σου!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ the world of georgia μορφη δε λες τιποτα!!! αστα!!!

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ΦΙΜΩΤΡΟ, ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!!!!
Β.Β.