Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2008

Back!


Καλό μήνα!
Επέστρεψα από τις μακράς διαρκείας διακοπές μου στην εξωτική Εύβοια. Όλος ο Αύγουστος κύλησε υπέροχα με πολλά μπάνια και πολλά γέλια. Και μάλλον τα γέλια μου βγήκαν ξινά στο τέλος, αφού μόλις έφτασα στην Αθήνα, παραπάτησα και έσπασα το πόδι μου. Είμαι στο γύψο τώρα και θα παραμείνω για άλλες είκοσι μέρες περίπου. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι έχω δικαιολογία με υπογραφή γιατρού για να μην πάω στην εξεταστική. Και πάνω που είχα αποφασίσει να πάρω τη σχολή στα σοβαρά. Άρα δεν είναι δικό μου το πρόβλημα, απλά η σχολή με σνομπάρει και με απωθεί με κάθε δυνατό τρόπο.
Ελπίζω να περάσατε κι εσείς το ίδιο τέλεια με εμένα στις διακοπές σας. Εύχομαι καλό φθινόπωρο και καλές αναρτήσεις!

35 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλώς μας γύρισες!!!!
υγ.Και εγώ τις προηγούμενες διακοπές μου το ίδιο είχα πάθει!!!!(Στραμπούληγμα)

Hfaistiwnas είπε...

Εντάξει καλά ήταν! Δεν πήγα πουθενά βέβαια, αλλά και εδώ πέρασα καλά, σχεδόν αδιάφορα!!! λολολ!
Περαστικά!!! Και καλό Φθινόπωρο!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ωχ... γύψος???????? άντε καλά κουράγια... καλό μήνα!!!!!

όσο για Εύβοια, τώρα που έχεις χρόνο δεν κάνεις καμιά αναρτησούλα??

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ xamogelo Καλως σας βρηκα και καλο χειμωνα αν και μαλλον ειναι νωρις για τετοιες ευχες!

@ hfaistiwnas Λολολ? τελειο! Ευχαριστω για τα περαστικα! Καλο φθινοπωρο ;-)

@ ζαχαρουλα Καλο μηνα! Θα το κοιταξω αυτο με την Ευβοιακαι κατι θα γινει! Φιλακια!

Ανώνυμος είπε...

Mπουρμπουληθρίτσα μου,
Καλώς μας βρήκες!!
Τι έπαθε το μικρό μας;
Λίγο κουράγιο θέλει και θα το φέρεις βόλτα.
Περαστικά γρήγορα μωρό μου. Το ξέρεις ότι απ΄ αυτά κι απ΄ αυτά, μεγαλώνεις;
Ρώτα και μας!!!
Καλό μήνα γλυκό μου!
Φιλί κοραλένιο και μια αγκαλιά για γρήγορα περαστικά.
Υ.Γ. Τη σχολή και τα μάτια σου, κακομοίρα μου. Θα σε ελέγχω....

Roadartist είπε...

Οχι ρε γαμωτο, περαστικα!!
Τουλαχιστον περασες καλα ομως!!!
Καλο μηνα :) Φιλιά!!!

Skouliki είπε...

βρε συυυυυυυυ παλι σκονταψες..

αντε περαστικα..καλο μηνα.. και καλη υπομονη

KitsosMitsos είπε...

Βρε την άτιμη τη σχολή τι σου κάνει...
Περαστικά βρε κοπελιά!!!
Καλό μήνα εύχομαι...

Leviathan είπε...

welcome back!!!mia xara ta perasa kai ego!!kalo mina!!!

Radio Collectiva Team είπε...

Γατούλα μας περαστικούλιαααααααα.....
Γερη και δυνατή όσο περισσοτερο γινετε.
Που πηγες διακοπες;

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Ευχές: Καλό φθινόπωρο!
Καλό μήνα!
Όλα καλά να πάνε!
Έρχεται ένας δύσκολος μήνας λόγω εξεταστικής... αλλάααααα αισιοδοξία πάνω από ΟΛΑ!


πολλά φιλιά και καλώς μας ήρθες!!!

σματς σμουτς!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά, και καλό χειμώνα :)

dr.SeenG είπε...

Μπουρμπουληθρίτσαααααααααααααααααααααααααα καλώς ήρθες!!!
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχεις. Δεν πειράζει για το πόδι. Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος για όλα. Πολλά φιλιά και αν με χρειαστείς φώναξέ με να σε κάνω εγώ τους φραπέδες :)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ zanzibar Τι ωραιο και γλυκο το σχόλιο σου! Σε ευχαριστω τροπικο νησι μου! Φιλακια!

@ roadartist Καλο μην σου ευχομαι κι εγω.. Απο οτι ειδα περασες κι εσυ πολυ καλα!

@ skouliki Μπουχουχουχουχου... Παλι εφαγα τα μουτρα μου.. Καλο μηνα!!!

@ kitsosmitsos Kαλο μηνα κι σε εσενα... Α.. τωρα που το θυμηθηκα... Παρε με μαζι σου σε ενα απο τα τοσα ταξιδια σου.. (οκ, ειμαι οτι θυμαμαι χαιρομαι αλλα μην το κανουμε και μεγαλο θεμα..)

@ leviathan Welfind (ντοινγκ!) you! Kαλο μηνα και σε εσενα αν και απο οτι βλεπω δεν τα εκοψες τελειως τα greeklish!

@ radiocollectiva Ευχαριστω πολυ. Στην βορεια Ευβοια ημουν το καλοκαιρι, διπλα στο Αχλαδι (ξερεις..)

@ απο μικρο κι απο τρελο Ευχες: Σε ευχαριστω και στις ανταποδιδω ολες.. Καλη επιτυχια και με την εξεταστικη σου!

@ deninho Να εισαι καλα και καλο φθινοπωρο με πολλα κυκλαμινα!

@ dr.seeng
- Γιατρεεεε!!! Θελω φραπεεεε..
- Μαλιστα Μπουρμπουληθρα, πηγαινω αμεσως..
Αν ειναι ετσι οπως τα φανταζομαι τα πραγματα, τοτε ελα γρηγορα!!!
Αχ πως με καταλαβαινεις ντοκτορ μου με τους φραπεδες και με σκλαβωνεις!

Β. είπε...

Εγω θα συμφωνησω μαζι σου! Δεν σε θελει η σχολη και ειναι ολοφανερο! Ακομα δεν προλαβες ομως να δημοσιευσεις και εγινε κοσμοχαλασμος στο μπλογκ σου... Αντε παρε ενα στυλο και γραψε "απο τον πουνεντη με αγαπη" πανω στον γυψο μιας και δεν φτανει το χερι μου ως εκει... -και ως συνηθως δεν βρισκω στυλο!- Καλως μας ηρθες λοιπον!

Σοφία είπε...

Περαστικά! Οι διακοπές ακούγονται πολύ σούπερ πάντως!!

(jordan_dp) είπε...

-βρε μπουρμπουλήθρα μου, πόσσες φορές σου είπα να μην πετάς κάτω τις μπανανόφλουδες; μπορεί να γλιστρήσεις και να σπάσεις κάνα πόδι...
-βρε μαμά, πάνω τις πετάω, αυτές πέφτουν κάτω...

τα περαστικά μου και τα φιλιά μου. καλώς μας ξανάρθες :P

mahler76 είπε...

Καλώς επέστρεψες. και περαστικά!!!

geokalp είπε...

περαστικά!
δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει η σαιζόν...
γρήγορα καλά εύχομαι!

σκέψου το με τη σχολή!

lena_zip είπε...

Καλώς μας ήρθες λοιπόν πίσω. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα. Κι εγώ καλά πέρασα. Περαστικά για το πόδι σου. Καλημέρα.

Γ.Π. είπε...

Καλως το μου, καλώς το μου!
Αυτό είναι που λένε ότι έσπασε ο διάολος το ποδάρι του, διαβολάκι μου;
Κακομοίρα εξεταστική, θα της λείψεις...

VagSiok είπε...

Καλώς ήλθες..
Περαστικά σου και ταχεία αναρρωση (ειχα κι εγω ενα χτυπημα στο πόδι προσφατα και σε καταλαβαίνω)..
Τουλάχιστον απόλαυση το καθισίο στο σπίτι..

fresco είπε...

ωχ, περαστικά μωρέ! εύχομαι το πόδι σου να γίνει γρήγορα καλά και μακριά από τις κακοτοπιές από 'δω και στο εξής!

υπάρχει μια συνομωσία εναντίον του διαβάσματος τις εξεταστικές περιόδους...δεν νομίζεις; χαχαχα!

φιλιά
byeee;-)

George Tsitiridis είπε...

Περαστικά και καλό χειμώνα...
ευκαιρία με το σπασμένο πόδι να διαβάσεις για την επόμενη εξεταστικη μιας και δεν μπορείς να βγεις έξω...

koulpa είπε...

καλώς το καλώς το!!:):)
παπα.. ε χρηάζεται ξεκούραση μετά από τις διακοπές..:):)
περαστικά.. σιδερένια..:):)
καλησπερούδια:):)

neni είπε...

Σε βρήκα και έχεις το πόδι σου στο γύψο;
Καλά με την εξεταστική,στο χωματόδρομο μου πως θα περπατήσετε!
Καλή ανάρρωση και σας περιμένουμε!
Φιλιά πολλά!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ ροδοψαρακι Πες πως εγινε το αυτογραφο.. Τς, τς τς, τι κοντα χερια που εχεις? Μα καλα καθολου να μην μοιαζεις απο τον τυπο στους fantastic4?

@ Σοφια Πραγματι ηταν πολυ ωραια! Ευχαριστω για τα περαστικα! Καλο μηνα!

@ jordan_dp Xαχαχαχα.. Εννοειται οτι θα μπορουσε να ειναι πραγματικος αυτος ο διαλογος! Γεια σου Ιορδανουλιους!

@ mahler76 Να εισαι καλα! Καλως σας βρηκα!

@ geokalp Μα πως? Ο καλυτεροτερος τροπος ειναι! Οι φιλοι μας οι Αγγλοι δεν λενε break a leg για την τυχη! Που ξερεις?! Ασε που μπορει να εχω και βρετανικες ριζες.. Νομιζω οτι ειμαι συγγενης με τον Μιστερ Μπιν!

@ lena_zip Kαλως σας βρηκα και καλο μηνα!

@ καημος Λες να βαψω τα μαλλια μου κοκκινα για να του μοιαζω πιο πολυ? Α και να ριξω και λιγο κοκκινο κολλυριο στα ματια? Αχ, τι λεω η τρελη! Καλως σε βρηκα επαναστατη μου! Καλο φθινοπωρο σου ευχομαι!

@ vagsiok Ναι, αυη η παραμετρος του καθισιου ειναι το καλο στην ολη υποθεση! Περαστικα και σε εσενα αν δεν εγινες ακομη καλα! Φιλια και καλο μηνα!

@ fresco Η συνομωσια της ξαπλας, νομιζω οτι λεγεται.. Αχ, ειναι καλη και η τεμπελια! Καλο μηνα και να εισαι καλα!

@ pisoglendis Ευχαριστώ πολύ και καλό μήνα και σε εσένα! Οσο για την άλλη εξεταστική... έχουμε καιρό ακόμη!

@ koulpa Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω κουλπάκο μου!!! Καλό μήνα και σε ευχαριστώ για τα περαστικά!

@ neni Καλώς ήρθες κι από εδώ! Θα έρθω στο χωματόδρομό σου ακόμη κι αν χρειαστεί να μπουσουλήσω! Χαχαχα.. Φιλιά και καλό μήνα!

Aviator είπε...

Περαστικά.. εμείς που δίνουμε κανονικά νομίζεις οτι την έχουμε πάρει στα σοβαρά..??

Αννα είπε...

Περαστικά σου!!!
Πριν 2 χρονια τελευταια μερα διακοπων στα Χανια ξεκινησαμε για Ελαφονησι...Ξεχασα κινητό μου και οταν κατεβηκα απο αμαξι να παω να το παρω με δαγκωσε ο σκυλος της φιλης μου...Τελικά κατέληξα σε νοσοκομείο.Φετος την ιδια ημερομηνια ημουν Χανια..Ευτυχως χωρις απροοπτα...και μαλιστα καταφερα να παω και σε Ελαφονησι!!!

Unknown είπε...

μπουρμπουλήθρα είσαι γάτα!
περαστικούλια και στο ποδαράκι, να γιάννει γρήγορα
άσε τη σχολή να σνομπάρει, άμα θες εσύ, την κουμαντάρεις κι άστηνε μετά να σου κάνει και μούτρα...
την τυλίγεις σ'ένα χαρτί, την παίρνεις και φεύγεις! (σα μπουγάτσα ένα πράμα)


ελπίζω να μην πειράζει που σου 'γραψα!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ aviator Τελικά μοιάζουμε εμείς οι 2! Καλό μήνα και καλή επιτυχία στην εξεταστική σου!

@ άννα Δεν μπορεί να συμβαίνουν κάθε χρόνο αναποδιές! Πέρασες ωραία φέτος ε? Καλό μήνα και καλώς σε βρήκα!

@ abttha Αν πειράζει που μου έγραψες? Όχι αυτό δεν πειράζει.. Αν με έγραφες όμως, αυτό είναι μια άλλη ιστορία! Καλό μήνα έυχομαι και καλώς μας ήρθες!

sgjtmvbn είπε...

:O
OMG! Σου εύχομαι περαστικά!
Καλώς όρισες πίσω στο blogοκοσμο και καλό μήνα!

ΥΓ: Κράτησε ένα σημείο του γύψου καθαρό ώστε να υπογράψω και εγώ :Pp

manetarius είπε...

Τι λες ρε μπουρμπουλήθρααα!!!
Εντάξει, δες τη θετική πλευρά.
Θα είσαι αραχτή και θα σε περιποιούνται άλλοι, θα χάσεις την εξεταστική και θα σερφάρεις!!!
Άντε, σιδερεεεένια!!!
Καλημερούδια!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ the indolence Καλώς σε βρήκα και διαδικτυακά! Καλό χειμώνα να έχουνε και σε περιμένω για αυτόγραφο στο πόδι!

@ manetarius Τι άλλο να ζητήσω! Τα πάντα μου τα φέρνουν στο πιάτο! Είσαι φουλ θετική ενέργεια και μ' αρέσει! Καλό μήνα!

? είπε...

περαστικά μπουρμπουληθρένια!