Παρασκευή, Οκτωβρίου 03, 2008

Οι πλούσιοι.


Μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες είναι να κοιτάζω το κενό με απλανές αλλά υπεραισιόδοξο βλέμμα και να αναφωνώ αφήνοντας παράλληλα έναν αναστεναγμό: Όταν θα γίνω πλούσια, θα κάνω αυτό, θα κάνω εκείνο, θα κάνω το άλλο.
Όλα αυτά όμως μέχρι χθες. Σήμερα είδα τη ζωή με άλλο μάτι. Προτιμώ να μείνω ένα αξιοπρεπές μπατιράκι, παρά να μου τρέχουν ευρώ από τα μπατζάκια. Το να είναι κάποιος πλούσιος σήμερα, είναι ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί. Με την οικονομική κρίση που υπάρχει, οι πλούσιοι το μόνο που έχουν είναι άγχος, νεύρα και απορίες. Έπεσε ο ντάου τζόουνς; Ανέβηκε το ευρώ; Τι αποφάσισε ο Μπους για την κρίση στις ΗΠΑ; Μια τράπεζα κατέρρευσε στην Αμερική και τα συντρίμμια πέφτουν πάνω στα κεφάλια όλων μας. Άρα όποιος είναι πιο ψηλά, θα χτυπηθεί πρώτος και θα πέσει κι από μεγάλο ύψος.
Αυτή η σκέψη, αποτελεί μάλλον την πιο σύγχρονη οικονομική θεωρία του 21ου αιώνα και πρέπει να μαθευτεί σε όλους τους ανθρώπους αυτού του πλανήτη ώστε να είναι προετοιμασμένοι γι' αυτό που θα ακολουθήσει. Και όπως λέει κι ο πρέζα tv, διαδώστε το.

ΥΓ 1: Όσο για λαχείο, δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά, από φόβο μην τυχόν και μου κληρωθεί ο πρώτος λαχνός. Το ίδιο ισχύει και για το τζόκερ.

ΥΓ 2: Καλό μήνα σε όλους και καλό σαββατοκύριακο. Φεύγω για διήμερο στη Χαλκίδα. Γιούπι!

65 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπα... δεν ήθελα να γίνω ποτέ μου πλούσιος... αν και δεν νομίζω ότι οι πλούσιοι βγαίνουν χαμένοι από την κρίση... (ίσως μόνο όσοι παίζουν χρηματιστήριο?) πάντως και από τις τράπεζες που χρεωκοπούν.... βγάζουν χρήματα.... http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&tag=8397&pubid=1670581

Laplace είπε...

καλα να περασεις,καλο μηνα..
καλυτερα φτωχος κ τιμιος..μαζι σου..

fresco είπε...

μου φαίνεται ότι τα παραλές...

αν δεν είσαι δούλος του χρήματος, μια χαρά τα περνάς με μερικά ευρωπουλάκια παραπάνω...

fresco είπε...

ααα...και ΦΙΛΙΑ!

seniorita είπε...

καλύτερα να τα έχουμε σ ένα σεντούκι σπίτι μας παρά σε τράπεζα..
δε ξέρω αν θα θελα να ήμουνα ζάμπλουτη αλλά μια πισίνα,ένα υδρομασάζ δε θα με χαλούσε...(ξέρω ξέρω ακούγομαι ρηχή αλλά δε πιστεύω ότι είναι τόσο χάλια να είσαι πλούσιος..)

Unknown είπε...

Καλύτερα ένας φτωχός αλλά αξιοπρεπής άνθρωπος,παρά ένας βρωμοκαπιτάλας,σκατόψυχος πλούσιος.
Είσαι πλούσια στο πνεύμα,δεν έχεις ανάγκη από υλικά αγαθά..

Καλά να περάσεις και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου..

Skouliki είπε...

΄καλο μηνα
καλα να περασεις

φιλια απο μια πλουσια
αχαχχααχα

Hfaistiwnas είπε...

Πλούσιος όχι, αλλά άνετος ναι!!!

Dr_MAD είπε...

Καλό ΣΟυΚου και καλά να περάσεις!

PS. Παίξε και αμα κερδίσεις μου τα χαρίζεις (μιλάω λες και είμαι πεινασμένος! φωτιά θα πέσει να με κάψει τον αχόρταγο)

patsiouri είπε...

Οταν γυρίσεις έλα στο μπλόγκ, έχω κάνει ένα λινκάκι από τον πιτσιρίκο που ξεφτυλίζει μοναδικά την παγκόσμια κρίση...
Να περάσεις σούπερ!

patsiouri είπε...

Α, και συμφωνώ με το fresko εκατό τοις εκατό!

lena_zip είπε...

Πότε δεν είχα το όνειρο να γίνω πλούσια. Απλά να τα βγάζω πέρα θέλω. Δεν ασχολούμε καθόλου με τα οικονομικά και χέστηκα για το πού πήγε ο δείκτης του χρηματιστηρίου. Την υγεία μου και ανθρώπους να αγαπώ και να με αγαπάνε θέλω. Καλά νε περάσεις στη Χαλκίδα.

City Addict είπε...

Λες και ακούω τη μαμά μου.
Με την καλή έννοια έτσι?
Θέλω να πω, όταν τη ρώτησα τί θα έκανε αν κέρδιζε το Joker μου απάντησε ότι δεν θα ήθελε ποτέ γιατί θα ήταν τόσες οι ευθύνες κι όλα αυτά που είπες. Κι όλας θα έχεις και τύψεις για όλους τους υπόλοιπους που ζουν στη μιζέρια και στις τριτοκοσμικές χώρες που...
Να σου πω, τόσο πλούσια ούτε κι εγώ θα ήθελα να είμαι αλλά θα μου άρεσε να έχω μια Α οικονομική άνεση και να μπορώ να αγοράζω διάφορα "υλικά αγαθά" :P

Καλό Σαββατοκύριακο και καλό βράδυ.

:)

VagSiok είπε...

Καλά να περάσεις..
Εγω επειδη δουλευω για να ζώ και δε ζω για να δουλεύω, το πιο πιθανο ειναι να μην γίνω ποτέ πλουσιος.. οποτε.. μια σκοτουρα λιγότερη..
Καληνυχτα..

TeddyBoy είπε...

Εγώ είμαι μαζί σου!
Αν ήσουν μια σούπερ φραγκάτη Μπουρμπουλήθρα, θα σε άγχωνε τόσο πολύ η κρίση που δεν θα πήγαινες πουθενά για Σαββατοκύριακο!

Καλά να περάσεις!

Ανώνυμος είπε...

Mερικές φορές "παρασύρομαι" και σκέφτομαι τι τέλεια που θα ήταν να είμαι πλούσια!!!Άλλες φορές πάλι..νοιώθω πολύ τυχερή και ήσυχη που μεγάλωσα σε αυτές τις γειτονιές των Δυτ.προαστίων, που πήγαινα σε δημόσιο, που δεν είχα χαρτζιλίκι και "έλιωνα" στα παγκάκια με τρακο-τσίγαρο και το τσίγκινο κουτάκι ανά χείρας...που έκανα και κάνω (πωπω ντροπήηη....!) βόλτες με δανεικό αμάξι και βενζίνη ρεφενέ (χαχαα!!)...Στην τελική..δεν θα είχε και πολύ πλάλα αν είχα λεφτά με τη σέσουλα...!! Ε??!

Skouliki είπε...

καλο σκκκκκκκκκ

γυάλινο δάκρυ είπε...

Το θέμα είναι σε κάθε περίπτωση να ξέριες να διαχειρίζεσαι εσύ το χρήμα και όχι το χρήμα εσένα..
Και δυστυχώς τα λεφτά είναι πλέον το σημαντικότερο πράγμα για τους περισσότερους και το έχουν θεοποιήσει. Για το χρήμα γίνονται όλα.
Αν δεν υπάρχουν λεφτά ούτε να γίνεις καλά από μια αρρώστια (μακριά από μας) δεν μπορείς. Γι αυτό και μόνο θα θελα να ήμουν πλούσια.
Καλό σ-κ!

mahler76 είπε...

κέρδισε εσύ και τα δίνουμε στο σύλλογο για την ψυχική στήριξη του άπορου Τραπεζίτη.

ΣΑΥΡΑ είπε...

γιουπι!! καλως να μας ερθεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι νόμιζες πατσιουράκι μου;
Ότι τα πλούτη δεν έχουν τα ρίσκα τους;
Και μάλιστα μεγάλα;
Καλά να περάσεις στη Χαλκίδα!!!
Ονειρεμένα και μοναδικά.
Φιλί κοραλένιο για καλό ΣΚ.

Leviathan είπε...

kala na peraseis!!!!teleia i Xalkida!!!filia!!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα, πάντως, δε θα με χάλαγε να κερδίσω το τζόκερ. Σαλέ στις Ελβετικές Άλπεις, πιάνεις και μια δουλειά, να μην κάθεσαι άπραγος, και περνάς ζωή και κότα. Άσε που επιτέλους θα πάρω και το σετ φωτογραφικής και φακών που πάντα ονειρευόμουν :P

George Tsitiridis είπε...

Ωραία...
οπότε αν αποκτήσεις λεφτά κάποια στιγμή ..μας τα δίνεις εμας..

Fri είπε...

Εγώ να συμφωνήσω μαζί σου, και να συμπληρώσω πως τα πολλά λεφτά δεν τα χρειαζόμαστε, μόνο εκέινα που θα μας επιτρέπουν να περνάμε τη ζωή μας με αξιοπρέπια.
Βέβαια, η καθημερινότητα μάς δημιουργεί ανάγκες εικονικές τις περισσότερες φορές, και είναι δύσκολο να βάλουμε τα όρια στο τι είναι αξιοπρεπές και τι πλεονασμός...
Καλή εβδομάδα σε όλους! :)

ποντίκι είπε...

Εγώ πάντως μετά την επέμβαση που έκανα και έδωσα 1500 ευρω έτσι στο φτερό..... θα ήθελα να ήμουν πλουσια.
Γιατι αυτά τα μάζευα ευρω ευρω...
Και τα έδωσα στους γιατρους τους άτιμους αλλιώς δεν θα με καναν καλά.
Αν εισαι φτωχως μην αρρωστήσεις.. πέθανες.. πάνε τα ευρω μου πάλι παο την αρχή.
Πάνε και οι διακοπες πάλι.

Σοφία είπε...

Θα ήθελα να έχω "αρκετά" λεφτά, αλλά δεν θα ήθελα να γίνω πλούσια. Πολλά προβλήματα, πολλές έννοιες. Προτιμώ μια μέση κατάσταση. Λαχείο δεν παίζω, αλλά αν έπαιζα και κέρδιζα, τα περισσότερα θα τα χάριζα.

geokalp είπε...

ελπίζω να πέρασες πολύ καλά!!
ωραίος ο τρόπος σκέψης!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Όσα χρειάζονται για ένα κιλό ξηρή τροφή και δύο χρωματιστά ποντικάκια.
Που είναι οι φωτό με τα μικρά;

maika είπε...

τι να τα κάνεις τα λεφτά άμα δεν έχεις μία....που λέει και το άσμα!!
Έλα μωρέ μπουρμπουλήθρα θα σε χάλαγε δηλαδή να έβγαζες 4 ας πούμε χιλιαρικάκια το μήνα?? και μετά να τα κάνεις να και να την περνάς κοτσάνι??? και μη φοβάσαι παίζε και κανένα λοτάκι...δεν παθαίνεις τίποτα...κι όπως είπαν και τα παιδιά από πάνω άμα δεν τα θέλεις...εδώ είμαστε κι εμείς!!!!
;0)))

dr.SeenG είπε...

Χμ... εγώ θα ήθελα να είμαι σαν την Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου. Να είμαι ζάπλουτος, να μη με νοιάζει τίποτα και όλες τις σκοτούρες να τις αναλαμβάνει το "μικρό μου πόνυ". :P
Καλά να περάσεις κούκλα μου :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!

? είπε...

Ναι, έρχονται χειρότερες μέρες.. καλημέρα μπατίρικη!

manetarius είπε...

Τι λες βρε παιδί μου...θα τα κοιτάξω κι εγώ μ' άλλο μάτι τα πράματα μπας και δω και μ' άλλο μάτι τη μπατιροκατάσταση μου!

KitsosMitsos είπε...

Πώς πήγε τελικά το ΣΚ;

Ανώνυμος είπε...

τελικά δεν καταλαβαίνω τίποτα μάλλον είμαι από άλλο πλανήτη να μι σου πω από άλλο σύμπαν.... δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμπάθεια και τέτοια λόγια σκατόψυχοι κτλ κτλ....
Mια χαρά είναι τα φράγκα τίποτα κακό δεν κάνουνε !!!ο άνθρωπος μετράει και η καρμιριά που μπορεί να την έχει και ο πλούσιος και ο φτωχός το θέμα είναι να μπορείς να διαχωριστείς την κατάσταση και να μπορείς να είσαι ευτυχισμένος και με πολλά και με τα λίγα
Tο χρήμα σίγουρα δεν φέρνει την ευτυχία αλλά μην μου πείτε πω την φέρνει η φτώχεια και η εξαθλίωση !!!
Μια χαρά είναι τα φράγκα παίδες !!! Εγώ έχω περάσει ζάχαρη τόσα χρόνια και σπίτι και εξοχικό και σκάφος και δικό μου αμάξι και πάντα φουλ βενζίνη και εγώ έχω λιώσει με τις ώρες σε πλατείες με τσίγκινο κουτάκι αναψυκτικού αλλά από επιλογή και αυτή είναι η χαρά από τα λεφτά να έχεις επιλογές !!! Ακόμα και με όλα όσα είχα πάντα μα πάντα δούλευα από επιλογή για να μάθω να είμαι εργατικός και για να ξέρω πως βαίνει το χρήμα...
τι κι αν είχαμε πισίνα και υδρομασάζ από τα 12 έχω δουλέψει οικοδομή , συνεργείο αχθοφόρος σερβιτόρος μπουφετζής μπάρμαν και ακόμα δουλεύω ....και τα λεφτά τα θέλω γιατί τα λεφτά είναι ο κόπος μου είναι η επιβράβευση μου ως επαγγελματία .... και στην τελική δεν θα κάθομαι να κλαίω πρωί βράδυ επειδή έκατσε και ο πατέρας μου έχει 5 φράγκα παραπάνω .... όσο για εσάς που λέτε ότι θα τα χαρίζατε πιο σίγουρο το έχω πως αν κερδίζατε μάλλον την επόμενη θα κάνατε βόλτα με κανα audi...

p.s. συγνώμη αν προσέβαλα η πείραξα κάποιον δεν το ήθελα

Β. είπε...

Κοιταξε να δεις Φιλεναδα.. Με εσενα που εμπλεξα και το προμοσιον που σου κανω... (βασικα και μονο που λεω πως σε ξερω!) θα γινω πλουσια θελοντας και μη.. Και τοτε, ειναι που θα γραψω ολα μου τα λεφτα στα γατακια σου, στον σκυλο μου και στις χελωνες μου! Ετσι για να σπαστει ο γενικος δεικτης...

Πλακα πλακα, με τη σχολη που ειμαι, εχω σιχαθει τοσο πολυ το χρημα και τοσο πολυ τις τεχνικες του πλουτου (και δεν εννοω τον σκυο του Μικυ) που ειλικρινα σκεφτομαι οτι ειναι η μεγαλυτερη δυστυχια...

Ποσο κανει ενας καφες, ενα σινεμα, και ενα φαι? Ας εχουμε τοσα πανω μας..

Φιλια, και καλα να περασεις :)

Αν και στο ευχομαι λιγακι αργοπορημενα...

Skouliki είπε...

brother


μην χανεσαι βρε ψυχη να τα λεμε

"ζαχαρούλα.." είπε...

διήμερο στην Χαλκίδα??????? για πες...........................

thesikaleon είπε...

Βασικά ξέρω πολλούς που παίζουν joker και δεν τους κάθετε ποτέ.

Εγώ λοιπόν σαν έξυπνος που είμαι δεν παίζω ποτέ, μήπως και κάποια μέρα μου κάτσει!

Γιατρέ μου είμαι καλά;

leila είπε...

εγω θα σχολιασω με ενα κλισε: τα ψαρια και τα λεφτα τρωγονται φρεσκα!!

μου αρεσει ο τιτλος του βλογ σου

Skouliki είπε...

καλε που εισαι εσυ ?

φιλακι

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημερούδια!!!!!!!!!!

tzonakos είπε...

Πόσο κρατάει ενα διήμερο ;

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα παιδάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maika είπε...

είσαι καλά?
;0)

ποντίκι είπε...

Και εγώ χάθηκα αλλά εσύ πια.....
Φιλια ελπιζω να εισαι καλά.

thesikaleon είπε...

Ένα παιχνίδι σε περιμένει!

manetarius είπε...

Που είσαι βρε κορίτσι εσύ...δεν πιστεύω να χάθηκες σε κάνα χρηματιστήριο;

Δραπέτης είπε...

Πρόσκλησηηηηη

Δραπέτης είπε...

Τα χρήματα δεν φέρνουν πάντα άγχος αρκεί να ξέρεις πως να τα ξοδεύεις.
Η Χαλκίδα είναι πανέμορφη! Έχω πάει και πέρασα πολύ ωραία.Να περάσεις καλά.

Αννα είπε...

Που εισαι εσύ ε;;;
Περιμενω νεα σου αναρτηση!!!

fresco είπε...

ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΟΣΤ???!!!

take care

byeee;-)

prophet81 είπε...

Έχει διαφορά να είσαι μπατιράκι, από το να έχεις απλά μια φυσιολογική ζωή, χωρίς να ζητάς τα περιττά πράγματα και να ακολουθείς συνέχεια της επιταγές της μόδας και των διαφημίσεων! Έχει διαφορά να ζεις αξιοπρεπώς με ένα μισθό, από το να είσαι συνεχώς άπλιστος και να ζητάς ολοένα και περισσότερα! Οι περισσότεροι από εμάς δεν ζητάμε υπερβολικά πράγματα, θέλουμε απλά να ζήσουμε...με αξιοπρέπεια!
Τα φιλιά μου...

ποντίκι είπε...

Καλημέρα βρε συ......
Που είσαι!!!!!!!!!?

Οκ όποτε έρθεις νιαουρισε πρώτα μην με ποιασεις στα πράσα και δεν την πάρω χαμπάρι...
Σε φιλώ στα μουστάκια.

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

patsiouri είπε...

Τυχερούλα, καλά να περάσεις!

Το πρόβλημα με τους πλούσιους είναι πως δεν καταννοούν πως αν κάποιος έχει τα απαραίτητα, αυτόματα θα έπρεπε να είναι και ευτυχισμένος...

Το κακό θα χτυπήσει εκείνους που θα χασουν ίσως τα απαραίτητα...

patsiouri είπε...

Μα τι λέω..αυτό στο ξανάπα πιο πάνω!

geokalp είπε...

μου φαίνεται ότι τα έπιασες χοντρά και παράτησες τη μπατιρο-μπλογκό-σφαιρα!!!
καλά να είστε!!!

If...ιγένεια είπε...

Ευτυχισμένο φτωχαδάκι κι εγώ, καλό ταξίδι!!

ποντίκι είπε...

ΚΑλημέρα μας λείπεις? που είσαι?

μιάου.........γρρρρ

Christina Amana είπε...

Τι να τα κάνουμε τα λεφτά? Να ανησυχούμε μήπως και μας τα κλέψουν? Άσε μωρέ... Δεν θέλω άλλες έγνοιες στο μυαλό μου... Καλύτερα ήσυχη και ταπί!

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ;

KitsosMitsos είπε...

Πού είσαι εσύ βρε κοπελιά; Πού τριγυρνάς;

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

:) πέρασα για μία καλημέρα!