Κυριακή, Απριλίου 06, 2008

Τί παίζει σήμερα;



''Δεν παρακολουθώ ελληνική τηλεόραση.'' Θυμώνω όταν ακούω αυτή την έκφραση. Τί παρακολουθείς δηλαδή; Μόνο ειδήσεις στο BBC και ντοκιμαντέρ στο Discovery Channel; Προσεδαφίσου σε παρακαλώ. Κι εσύ κι εγώ κι όλοι βλέπουμε ελληνική τηλεόραση. Δεν λέω πως είναι η καλύτερη επιλογή που έχει κάποιος, αλλά συμβαίνει όπως και να το κάνουμε.
Βλέπω τηλεόραση και μου αρέσει. Βλέπω την Αννίτα Πάνια στο je t’aime. Όχι φανατικά πλέον αλλά όποτε βρω χρόνο δεν χάνω την ευκαιρία να γελάσω με τα τραγούδια και τα άθλια θεατρικά. Βλέπω επίσης Λούφα και Παραλλαγή. Σε αυτό το σίριαλ βρήκα το alter ego μου στο χαρακτήρα του Μπαλούρδου! Μου αρέσουν και οι Πρωταγωνιστές στο mega αλλά τώρα που το σκέφτομαι μου αρέσει περισσότερο ο Σταύρος Θεοδωράκης˙ γούστα είναι αυτά! Όσο για την εκπομπή που όλοι παρακολουθούν τα τελευταία δύο χρόνια, το Αλ τσαντίρι πρέπει να πω, πως την έχω βαρεθεί γιατί πλέον μοιάζει πολύ με το δελτίο ειδήσεων (χα!) του star. Με κούρασε ο Λαζόπουλος, ίσως επειδή κουράστηκε και ο ίδιος.
Αυτό που αρνούμαι να παρακολουθήσω είναι τα δελτία ειδήσεων (με εξαίρεση αυτό του star). Πώς βρίσκουν τόσοι άνθρωποι καθημερινά την όρεξη να τσακώνονται με μόνο σκοπό να αποδείξουν πως ο άλλος έχει άδικο αδιαφορώντας αν αυτοί έχουν δίκιο. Μόνο ενημέρωση δεν μπορεί να ονομαστεί αυτή η κατάσταση. Για να μην θίξω την αμεροληψία και την αντικειμενικότητα των δημοσιογράφων, ένα θέμα που χωρά πολύ μεγάλη συζήτηση.
Παρακολουθώ, λοιπόν, ελληνική τηλεόραση και ας κατηγορηθώ ως καταναλωτής της υποκουλτούρας, δεν πειράζει..

Μην ξεχάσετε την internet-ική ραδιοφωνική εκπομπή, που ξεκινά αυτή την Τρίτη από το Χαμένο Ρόδο. Alibies κάθε Τρίτη βράδυ από τις 9 μέχρι τις 10. Για να συντονιστείτε κάντε κλικ εδώ ή εδώ και δώστε ελεύθερα τις παραγγελιές σας..

17 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

..παρακολουθώ και εγώ ελληνική τηλεόραση!!! και δεν ντρέπομαι.. θλίβομαι όμως με όσα συμβαίνουν γύρω μου.. βλέπω το Πάμε Πακέτο..και δακρύζω όταν γονείς δεν μπορούν να βρουν τα παιδιά τους , είτε γιατί κάποιος το θέλησε , είτε γιατί τα χρήματα απουσιάζουν!!!! Βλέπω καμιά φορά την Ράνια Θρασκιά και παθαίνω πανικό με τις αντιλήψεις και τα καμώματα των γύρω μου.......

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ ''ζαχαρούλα'' δεν μπορώ με τίποτα να παρακολουθήσω τη Ράνια Θρασκιά. Αυτη η γυναίκα έχει κατι που με εκνευρίζει, μάλλον το ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή!

KitsosMitsos είπε...

Μίλησες με ειλικρίνεια...Ξέρεις πόσο λείπει πλέον αυτό απ'τις μέρες μας; Συνέχισε έτσι!
Καλησπέρα και τα φιλιά μου.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ kitsosmitsos thank you darling.. ματς, μουτς κι απο εμενα!

par...alogos είπε...

Δεν θεωρώ την τηλεόραση κάτι το κακό. Παρακολουθώ αρκετά, όχι βέβαια τόσο όσο να ξεπεράσει τις ώρες που είμαι στο internet και τις ώρες που δουλεύω στο PC [my main job].
Δεν παρακολουθώ ειδήσεις, γιατί πολύ απλά στο internet υπάρχει σαφώς πιο άμεση και γρήγορη ενημέρωση για τα πάντα και από πολλές πηγές. Και όχι μόνο γραπτά κείμενα, αλλά και βίντεο και φωτογραφίες και τα πάντα.
Από ντοκιμαντέρ εκτιμώ πάρα πολύ τον Κούλογλου που κάνει απίστευτο ρεπορτάζ πάντα, τον Σαββίδη στην ΕΤ3 που θεωρώ ότι έχει πάντα το πιο πολιτισμένο πάνελ, η Φλέσσα φέρνει πολύ αξιόλογους ανθρώπους στις εκπομπές της στην ΝΕΤ. Βλέπω 5-6 σειρές αν και εκτός από την πρώτη οι άλλες πολύ μέτριες τελικά [Ευτυχισμένοι μαζί, big bang, Αν υπήρχες θα σε χώριζα, το 10, Μαύρα μεσάνυχτα, Μπαμπά μην τρέχεις], από το ΣΚΑΪ Ελληνοφρένεια και Φακέλους καμιά φορά.
Δεν μπορώ Λαζόπουλο για λόγους που καλύτερα αναλύει ο πιτσιρίκος στο blog του [προφανώς έχει χάσει την ομορφιά των 10 μικρών Μήτσων. Τότε έκανε σάτιρα. Τώρα καλύτερα να μην πω τι κάνει...], δεν μπορώ talk shows γιατί γίνεται ένα χάος (προτιμώ το Internet για την ενημέρωση μου) και δεν παρακολουθώ σαπουνόπερες (έχουμε και δουλειές να κάνουμε).
Μου αρέσουν τρομερά τα ντοκιμαντέρ [πολιτικά κυρίως]. Όπου βρω και είναι ενδιαφέροντα βλέπω...
Έχει και την καλή της πλευρά η τηλεόραση...Αρκεί ο καθείς να έχει την δυνατότητα να κρίνει!!!

Β. είπε...

Μπουρμπουληθρογατα,
προσλαμβανεσαι! Νομιζω ειναι απολυτα ξεκαθαρο οτι εισαι επι του μαρκετινγκ, της προωθησης με δεξι σου χερι φυσικα την Μπουρμπουληθρα!!!!

Χιχι.. Νιωθω ομορφα!
Θενκς βρε!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ par...alogos αυτη η φλεσσα δεν αντεχεται, αν και φερνει οντως αξιολογους ανθρωπους ειναι λιγο κουραστικη.. πλακα εχει οταν τη σατυριζει ο Θέμος στα βιντεκια του.
οσο για την ΕΤ3 δεν εχει τυχει να παρακολουθησω σχεδον ποτε, με εξαιρεση τον καιρο που λεει ο Αρναουτογλου!

@ χαμενο ροδο γεια σου συνεταιρακι μου!!

par...alogos είπε...

Συμφωνώ ότι η Φλέσσα γίνεται πολύ κουραστική. Θεωρώ ότι διακόπτει συνέχεια και δεν πολυαφήνει τον προσκεκλημένο της να αναπτύξει τις ιδέες του.
Από την άλλη φέρνει πολύ αξιόλογους ανθρώπους.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Για οσους - δικαιολογημενα - δεν καταλαβαν ποια ειναι αυτη η Φλεσσα.. ειναι αυτη που κανει την εκπομπη Στα Ακρα στην ΝΕΤ(?)και την σατυριζει ο Θεμος οτι την πεφτει σε ολους τους καλεσμενους της.

tzonakos είπε...

Σπάνια παρακολουθώ και αυτό για να μάθω κανα νέο. Πλέον μόνο το κανάλι ΣΚΑΪ ειναι αξιοπρεπές.
Σκουπιδοεκπομπές δεν βλέπω. Φανατικά όχι.
Το πολυ πολυ να κολλήσω με κάποια σειρά, όπως το Prison Break, και να δω μπάσκετ η και ποδόσφαιρο αν βαριέμαι πολύ.
Καλημέρα και καλή βδομάδα.

Γ.Π. είπε...

θυμάστε όλους εκείνους τους "σοβαρούς " που δεν έβλεπαν ριάλιτυ αλλά μόλις προχωρούσε η κουβέντα ήξεραν όλα τα τελευταία νέα για τον Τσάκα και το Fame story;
Είναι οι ίδιοι που δεν ανοίγουν την τηλεόραση, αλλά τους κούρασε ο Γαλάτης και η Έφη Θώδη (και που τους βλέπεις ρε φίλε, στο ΜΤV;;;)!
Φυσικά και δεν αξίζουν όλα. Ούτε καν τα περισσότερα. Αλλά στα περισσότερα σπίτια που ξέρω η τηλεόραση παίζει. Συνεχώς. Και σαν παρέα. Και είναι τέτοια η δύναμή της που εκθέτει και τους πιο αυστηρούς κριτές της. Θυμίζω την "περιπέτεια" της συμβίωσης της κυρίας Ντέπυς (πες Δέσποινα χριστιανή μου!) Γκολεμά με τον Ψινάκη σε κάποιο πάνελ επιτροπής ριάλιτυ.

mad2luv είπε...

χα...πλακα πλακα εχεις δικιο...τη λουφα τη βλεπω γιατι παιζει κομπαρσος ο κολλητος μου...

geokalp είπε...

ελπίζω να παίξεις κι εσύ!

τώρα για το ποστ σου,
"Πώς βρίσκουν τόσοι άνθρωποι καθημερινά την όρεξη να τσακώνονται με μόνο σκοπό να αποδείξουν πως ο άλλος έχει άδικο αδιαφορώντας αν αυτοί έχουν δίκιο"
όσοι αντέχουν να τα βλέπουν νομίζουν ότι θεμελιώνουν άποψη, στην ουσία χάνουν και τη λίγη φαιά ουσία που τους έχει απομείνει ενώ ο μεγάλος στόχος του αποπροσανατολισμού καθίσταται επιτυχημένος!

(jordan_dp) είπε...

προσωπικά, εκτός από αθλητικά και σκαϊ δεν πολυβλέπω τιβι, γενικά. οι καλές σειρές που έβγαζαν τα κανάλια έχουν εκλίψει και πραγματικά δεν αντέχω να βλέπω ειδήσεις. προτιμώ την πληροφόρηση του ίντερνετ με ότι αυτό συνεπάγεται. μετά από καιρό φαίνονται όλα τα ίδια. δεν νομίζω να έχω να πω κάτι παραπάνω. keep bloggin' :-)
carrusel ftw!

ποντίκι είπε...

καλήσπερα, πέρασα να δώ τι καινούργιο εχεις βάλει...
απογοητέυτικα λιγάκι.
τηλεόραση; τι είναι αυτό; α είναι εκείνο το μεγάλο κουτί που κοιτάει ο μπαμπάς μου συνέχεια και δεν ακούει την μάνα μου που του μιλάει;
ΟΧΙ... ΔΕΝ ΒΛΈΠΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, μην σου φένετε περίεργο αλλά έχω πιο συμαντικά πράγματα να κάνω απο το να χάσω τον χρόνο μου. Αν δω μόνο καμία ταινία αλλά τέτοια ώρα που βάζουν ταινίες οι να μην τους χαράκτησίσω, προσπαθώ να κοιμηθώ. βέβαια και βλέπω όμως Λαζόπουλο και δεν με έχει κουράσει καθόλου(είναι ο μόνος που αξίζει να κάτσω στην καρέκλα και να τον ακούσω, γνώμη δική μου).
και θα συμφωνήσω με Πάνια αλλά αυτή ναι κούρασε.
Αλλά προτιμό να κάτσω να διαβάσω ένα βιβλίο η να ζωγραφίσω ή ότι άλλο παρά ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΛΕΟΣ.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ tzonakos συμφωνω το prison break ειναι μεγαλο κολλημα και δεν συγκρινεται με τιποτα στην τιβι.

@ καημος ειναι οντως μεγαλη η δυναμη της τηλεορασης και μαλλον αυτος ειναι ο λογος που στα περισσοτερα σπιτια ειναι συνεχεια ανοιχτη. οσο για την παρεα με την τηλεοραση μπορει να ειναι λυπηρο οταν συμβαινει αλλα δεν μπορει και καποιος να αρνηθει πως καποια στιγμη στη ζωη του δεν το εχει ζησει και αυτο.

@ mad2luv εχω ακουσει πως οι κομπαρσοι στις σειρες παιρνουν καλα λεφτα.. ισχυει?

@ geοkalp ευχαριστω για την προσκληση, θα παιξω κ εγω να γελασουμε με τα ονοματα.

@ jordandp οντως εχουν εκλειψει οι καλες σειρες αφου δεν παιζει πλεον το καρουζελ. το post στο blog σου θα μεινει χαραγμενο στη μνημη μου για πολυ καιρο, ηταν τελειο..

@ ποντικι μην ξεχνας ομως πως υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν κατι πιο σημαντικο να κανουν και την ανοιγουν για παρεα, οπως επισημανε και ο καημος. ειναι πραγματι ωραιο που δεν εισαι εξαρτημενη απο την τηλεοραση και προτιμας ενα βιβλιο απο το να κολλησεις στην τιβι.. πες μου το μυστικο να κανω και εγω το ιδιο.

ποντίκι είπε...

ένα καλό βιβλίο είναι η συνταγή!
όπως : "το νησι" - victoria Hislop ή " το ταξιδι που λέγαμε... - Αλκυώνη Παπαδάκη.
και πολλά άλλα... αν θέλεις να σου πω.
δεν ανοίγω την τηλεώραση ακόμα και αν είμαι μόνη, και αν δεν έχω κάτι να κάνω βρήσκω.. ζωγραφίζω η γράφω... ναι γράφω..