Δευτέρα, Ιανουαρίου 26, 2009

Χαμογελάστε είναι μεταδοτικό!




Πόσο λίγο διαρκεί και πόσα πολλά μπορεί να σου χαρίσει ένα χαμόγελο; Ένα αληθινό, αυθόρμητο, ντροπαλό, ή ακόμα και ένα σαρκαστικό, ειρωνικό, ψεύτικο χαμόγελο από τον οποιοδήποτε, σου αλλάζει όλη τη διάθεση. Μερικές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να ζητάω τίποτα άλλο παρά ένα χαμόγελο από την αδερφή μου για να σιγουρευτώ πως όλα καλά θα πάνε, θα περάσει και αυτό. Βέβαια δεν έρχεται πάντα τη στιγμή που θέλω αλλά οκ την εμπιστεύομαι• ξέρει πότε μου χαμογελάει!
Πόσο ανακουφιστικά είναι τέτοια χαμόγελα, νομίζω όλοι το έχετε νοιώσει. Είναι νομίζω απίστευτο το πόσο σε χαροποιεί, το πόσο σε δυναμώνει… παίρνει τη μοναξιά σου και την πετάει αμέσως μακριά! Δεν είσαι μόνος, υπάρχει κάποιος που νοιάζεται για σένα και δε θέλει να σε βλέπει έτσι…
Το σαρκαστικό και το ψεύτικο χαμόγελο δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Πολλές φορές τα έχουμε και αυτά ανάγκη όπως για να αποφύγουμε καταστάσεις αμηχανίας, ντροπής, ανασφάλειας, και να αποκτήσουμε έτσι την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να συνεχίσουμε παρακάτω. Βέβαια είναι κουραστικό, βαρετό και κακό να μοιράζεις συχνά τέτοια χαμόγελα, γιατί αυτό δείχνει ή ότι είσαι πολύ ανασφαλής ή ότι οι άνθρωποι που έχεις διαλέξει να είναι γύρω σου δεν είναι αρκετοί για σένα. Όπως και να έχει πάντως αποφύγετε τα! Καλό δεν κάνουν!
Αυτό που δεν ανέχομαι ΚΑΘΟΛΟΥ είναι το ειρωνικό χαμόγελο! Πραγματικά μου ανάβουν τα λαμπάκια! Περιφρόνησε με! Μόνο μη μου χαμογελάσεις ειρωνικά! Δεν το ανέχομαι αυτό. Έχω ακούσει πολλούς να λένε «Έριξα ένα ειρωνικό χαμόγελο και έφυγα! Δεν είχε τι να πει μετά!». Δεν το νομίζω. Το να ειρωνευτείς κάποιον με τέτοιο τρόπο δεν καταφέρνεις τίποτα. Ίσα ίσα που δίνεις περισσότερο αέρα στον άλλον να «στην πει» τρεις χειρότερα. Αγνόησε τον φανερά και περιφρονητικά και δε θα χρειαστείς να μπεις καν στον κόπο να πλησιάσεις το άλλον.
Τα χαμόγελα είναι καλά βρε παιδιά. Μην τα σπαταλάτε για κακούς σκοπούς ή για ανθρώπους που δεν τα αξίζουν! Απλά να χαμογελάτε! Είναι ωραίο….!!! Είναι καλό….!!!

30 σχόλια:

Skouliki είπε...

αυτο το κειμενο το προσυπογραφω και εγω !!!!

και βεβαια να χαμογελατε

γυάλινο δάκρυ είπε...

Και 2η οφθαλμαπάτη μέσα σε 1 μόλις βδομάδα; Ααα, πρέπει να πάω στον οφθαλμίατρο επειγόντως!! :P

Και τα ειρωνικά χαμόγελα χρειάζονται.. Στο σωστό timing βέβαια, διαφορετικά όποιος χαμογελάει συχνά έτσι και χωρίς λόγο είναι καραψωνάρα και θεωρεί τους άλλους κατώτερους!

Από τα είδη χαμόγελων προτιμώ τα ερωτικά/τρυφερά παρακαλώωω! χιχι :P

another είπε...

εγω προτιμω ενα αινιγματικο μειδιαμα!!
απο αυτα που σε αφοπλιζουν και σε κανουν να θες να χαμογελασεις τοσο ηλιθια, που τελικα για να το αποφυγεις παίρνεις το βλεμμα σου αλλου.

[ελπιζω να το περιεγραψα σωστα :Ρ]

Leviathan είπε...

ena xamogelo kanei ta pada pio glika...filia kai kali evdomada na exeis! :)

Fri είπε...

Εγώ θα συμφωνήσω με το κείμενο σου και θα υπογραμμίσω τις τελευταίες σου προτάσεις:

Απλά να χαμογελάτε! Είναι ωραίο….!!! Είναι καλό….!!!

Άλλωστε αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία της ζωής μου ;)

Καλή εβδομάδα!

Hfaistiwnas είπε...

Πεστα! Τα ειρωνικά χαμόγελα είναι άθλια!
Αλλά τα άλλα!!!!
Αχ τα άλλα, εντάξει με τους φίλους αλλά αν είναι από το άλλο σου μισό είναι αναζωογωνιτικά, είναι τρέλα είναι θεϊκά!

geokalp είπε...

κι εγώ με το γυάλινο δάκρυ είμαι!
αλλά θα τα κρατήσω μακρυά σου!

ωραίο ποστ!

τη καληνύχτα μου!
και το χαμόγελό μου!!!

neni είπε...

Χαμογελάω.
Χαμογελάς.
Χαμογελάει.

Έχεις δίκαιο,τα χαμόγελα δεν κοστίζουν τπτ και προσφέρουν τόση χαρά και ικανοποίηση.Είναι σαν να λες είμαι εντάξει,σου χαμογελάω μέσα απο την καρδιά μου,τι άλλο θέλεις.Ξεχωρίζουν αυτά τα χαμόγελα από τα ειρωνικά..είναι τόσο αυθόρμητα και κρύβουν μέσα τους τόση γλύκα.
Να χαμογελάμε λοιπόν από καρδιάς.
Καλημέρα.

mahler76 είπε...

πόσο δίκιο έχεις για αυτό που λές με το χαμόγελο. Όσο για τον τίτλο πάντως, εγώ νόμιζα πως θα μιλήσεις για το αμαρτωλό τηλεοπτικό παρελθόν του Μικρούτσικου χαχαχα
Καλή σου μέρα.

"ζαχαρούλα.." είπε...

το γέλιο είναι ζωή.......

εγώ προτείνω "χαμογελάτε.. κάνεις τους άλλους να ανησυχούν"!!!!!!!!!

φιλιά!

George Tsitiridis είπε...

kanoun kalo genika
kai exeis apolito dikio...
einai kalo na xamogelame...
gia olous...
then kostizei
kai then einai spatali

Ανώνυμος είπε...

ENA XAMOGELO SE VGAZI PADA APO MIA DISKOLI FASI ... ZW SE KSENI XORA KAI TO EXO KANI SXEDON EPAGELMA PADA VGENO APO TIN DISKOLI THESI ME ENA XAMOGELO GIAFTO FRODIZW TA DODIA MOU MEXRI AIDIAS ... :)

Leviathan είπε...

kalo sou mesimeri! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EXEIΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ.ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ.

KitsosMitsos είπε...

Από τις μεγαλύτερες αλήθειες!!!

fresco είπε...

συμφωνώ απολύτως μπουρμπουλήθρα μου! έτσι! γέλιο μάλιστα, όχι απλά χαμόγελο! γέλιο και όλα θα πάνε καλά!!!

φιλια

byeee;-)

sgjtmvbn είπε...

Εντάξει… τώρα ίσως γίνω λιιιιιιιιιγο κακός…

Την διάβασα μια φορά την ανάρτηση και κρατήθηκα ώστε να μην γίνω κακός... αλλά στην τρίτη δεν άντεξα...

ΧιχιΧιχιΧιχι... Ειρωνικό γέλιο – ειρωνικό χαμόγελο...

Ε... δεν άντεξα, μου βγήκε αυθόρμητο... :Pp

Υ.Γ: Εγώ σου προτείνω να προτιμάς τα αληθινά χαμόγελα... είναι το μόνα που αξίζουν!

Την Καλημέρα μου!

thesikaleon είπε...

Ένα μεγάλο χαμόγελο που επιστρέφω μετά από καιρό και σας βρίσκω ακόμα εδώ

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα.............!!!!! καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αννα είπε...

Χαμογελάτε ειναι μεταδοτικό, μπορεί και να ναι της ζωης το μυστικό..που ελεγε ο Μικρουτσικος πριν κάτι χρόνια!!!
Σου στελνω ενα χαμογελο και ενα φιλι για καλο Σαββατοκυριακο!!

polixrwmos είπε...

xamogelase paei perase oti egine egine loipon...
ontws megalo pragma na xamogelas...
ena xamogelo k mia agkalia mporoun na alaksoun polla...
kalispera k apo mena
new blogger in town...
polixrwmos...

happypepper είπε...

Αγαπητή μπουρμπλουλήθρα,
σήμερα, όταν έμεινα ξερός από τον πόνο, το λουμπάγκο και το σερί δυσκολιών μέσα σε μιά εβδομάδα,
λύθηκσ δτο γέλιο!
Καλό εεεε;
καλή συνέχεια!

fresco είπε...

ΕΛΑ ΑΜΕΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣ!!!

φιλιά

fresco είπε...

(στο μπλόγκ μου εννοώ...έχω έκπληξη)

Stepas είπε...

Όπως σωστά λες, όλοι έχουμε νιώσει όμορφα όταν αντικρίζουμε ένα χαμογελαστό πρόσωπο! Είναι πανέμορφο συναίσθημα. Μακάρι να χαμογελάμε όλοι περισσότερο.

happypepper είπε...

Ρε μπουρμπουλήθρα γύρνα πίσω, έχω βαρεθεί τους μίζερους κ μιρμίρηδες - εμείς οι χαρούμενοι δεν αντέχουμε πολύ χωρίς χαμόγελο...
Ελπίζω όλα καλά. Φιλιά.

ποντίκι είπε...

Γυρνα πίσω λέεμ!!!!!!!!!

Αννα είπε...

Oλη η ζωη σου μια γιορτη
να ναι απο εδω και περα
χιλιες να ναι οι χαρες
στην πιο κακη σου μερα

Για τη χρονια που εφτασε
ευχη καρδιας σου κανω
η μοιρα να σκορπα χαρες
να περπατεις επανω

Β. είπε...

:) σε ωραίο κείμενο σε βρήκα...

adamhbl είπε...

sumfono