Δευτέρα, Μαρτίου 01, 2010

ΕΛΕΟΣ ΑΥΤΗ Η ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΑ!!!!


Πραγματικά αν δεν ήταν τόοοοσο όμορφη θα έλεγα ότι κάτι δεν πάει καλά στο ζωικό βασίλειο. Δεύτερη φορά γατάκια μέσα σε 5 μήνες! Λίγο δεν είναι; Ήξερα ότι οι γάτες γεννούν 2 με τρείς φορές το χρόνο αλλά η Μπουρμπουλήθρα το παράκανε!! Τη μία εφτά την άλλη έξι τώρα μόνο πέντε πως το πάθε;;
Δυστυχώς όμως αυτά τα γατάκια δεν τα προσέχει και πολύ… Όλο μόνα τους τα αφήνει… και είναι τοοόσο γλυκούλικα….!! Η φάτσα μερικών είναι ίδια (στην κυριολεξία) με τα μικρά τιγράκια που έπαιζε ο Μόγλης!! Τον θυμάστε τον Μόγλη και τα τιγράκια ε? α οκ! Και το τρίχωμα τους… όπως τα λούτρινα γατάκια…. Και επειδή δεν μπορούν ακόμη να στηριχτούν καλά στα μικροσκοπικά ποδαράκια τους κάνουν σαν αυτά τα ζωάκια που τα έχουν συνήθως στα αυτοκίνητα και το κεφάλι τους πάει πάνω – κάτω, πάνω – κάτω….
Πω πω τα λατρεύω τα γατάκια!!!! Μην παρεξηγηθώ βέβαια η Μπουρμπουλήθρα αν και γκρινιάρα, εγωίστρια και «χαζούλα» είναι η αδυναμία μου!!!! Γάτες παιδί μου ότι θέλουν σε κάνουν!!

12 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Να σας ζήσουν! Χαθήκατε κυρία μπουρμπουλήθρα μας!!!
Αξιολάτρευτα τα γατάκια! Πάντα!

DaisyCrazy είπε...

Αχ τη καημένη τη γατούλα. Όλο γεννητούρια. Λογικό είναι να μην τα νοιάζεται τα τελευταία, βασανισμένη μάνα είναι χωρίς βοήθεια από πατέρα, ή έστω από τη δική της μάνα ή τη πεθερά. Τι να πρωτοκάνει μόνη της;

Καλό μήνα!!

KitsosMitsos είπε...

Και τι θα γίνουν τελικά;
Καλώς τα δεχτήκατε!

mahler76 είπε...

βασικά μήπως είναι λίγο πηδούκλω η Μπουρμπουλήθρα???
Βάλε καμιά φωτό τα μικρούλια να δώ κι εγώ που μου αρέσουν τόσο τα γατάκια αλλά είμαι αλλεργικός και δεν μπορώ να έχω στο σπίτι γάτα.

happypepper είπε...

Καλημέραααα
τί έγινες βρε...
Μας έλειψες. Νε υγεία τα γατάκια - συμφωνώ με μάλερ: θέλουμε φωτό!

koulpa είπε...

καλώς τοοοο!!! :):)
ελπίζω να μήνεις :):)
αχ τρελαίνομαι για γατάκια.. είμαι εντελώς ανήμπορος.. χαζεύω.. τα δικά μου τα έκανα και βιντεάκι..
http://koulpaspot.blogspot.com/2009/06/blog-post_15.html
αλλά έλειπες.. τώρα τα 2 έχουν πάει σε μια ανηψιούλα που τα λάτρεψε κι αυτή.. και τα αλλα 2 έχουν γίνει ολόκληρα γαιδούρια.. εμας δεν είναι τόσο δραστήρια τα γατιά μας.. γύρω στο πάσχα συνήθως μας κάνουν γατάκια.. και τρελαινόμαστε ανοιξιάτικα :):)
καλημερούδιαααα :):)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!! DAISY CRAZY ΜΟΝΟ ΜΗ ΔΕΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ "ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΑ;;; ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ!!!" ΧΑΧΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΟΟΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ...ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ MAHLER76 ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟΟΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΜΠΥΛΗΘΡΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ..Ο Μ Ω Σ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΑΤΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ κλπ,κλπ,κλπ.. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΕΡΕΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΟΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

ποντίκι είπε...

Καλώς μας γύρισες.... μας έλειψες...!!!!
Αχ σε ευχαριστώ που πέρασες αλλιώς δεν θα το μάθαινα...

hackaday είπε...

Να σας ζήσουν. Βφτίσια κάνατε ή ακόμα;

Αννα είπε...

Καλα που χάθηκες εσυ;;;
Να σας ζήσουν!!!

geokalp είπε...

να σας ζήσουν!
πάντα χαρές!

Unknown είπε...



thank you

سعودي اوتو