Παρασκευή, Ιουλίου 04, 2008

Τα παιδία πάλι παίζει.


Δεν ειχα σκοπό να κανω σήμερα post, αφού δυο μαθήματα την Παρασκευη και υποτιθεται πως τώρα θα έπρεπε να ξεκουράζομαι για αύριο. Μολις όμως μπήκα στο μπλογκ της ποντικίνας είδα μια πρόσκληση που με περίμενε σε ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι..
Update: Είχα επίσης πρόσκληση από την lena zip και την είδα καθυστερημένα.

Οι οδηγίες του παιχνιδιού δεν υπάρχουν, αφού πρόκειται για ένα απλό ερωτηματολόγιο.

Ερωτήσεις και επιλογές με κόκκινο χρώμα. Οι απαντήσεις με μοβ χρώμα.

1. Σεξ :
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

Και οι γυναίκες μου αρέσουν βεβαία, αλλά εδώ μιλάει για σεξ.


2. Ηobby :
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

Συναυλίες υπαίθριες, καλοκαιρινές με άπειρη ζέστη και κολύμπι όσο πιο βαθιά γίνεται είναι το καλύτερό μου.


3. Τέχνη :
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

Μου αρέσει το σινεμά.. Οχι όμως τόσο οι παραδοσιακοί, συνοικιακοί σινεμάδες. Προτιμώ περισσότερο τα ster και village. Και το θέατρο μου αρέσει αρκεί να μην είναι μάπα η παράσταση. Στο θέατρο, αν κάτι δεν είναι καλό πάει χαμένη όλη η παράσταση.



4. Πολιτικές πεποιθήσεις. :
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτω αλλιώς

Είμαι αριστερή και συγκεκριμένα κνήτισσα.


5. Αγαπημένο μάθημα :
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

Γλώσσα, έκθεση, αρχαία και λατινικά. Θα προτιμούσα να είχε μονο αυτά τα μαθήματα το σχολείο.


6. Αγαπημένο pet :
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

Αν έδινα διαφορετική απάντηση, θα θύμωνε η Μπουρμπουλήθρα


7. Διακοπές:
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

Η Αθήνα το καλοκαίρι είναι γεμάτη εκδηλώσεις και φεστιβάλ. Φεύγει και ο πολύς κόσμος και φτάνεις στον προορισμό σου με την ταχύτητα του Flash Gordon. Αν είχε εφευρεθεί και το φορητό κλιματιστικό, τότε θα ήταν ακόμη καλύτερα.


8. Χρώμα :
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

Μου αρέσει το μοβ, όχι όμως αυτό το πένθιμο φανταχτερό της μεγάλης Πέμπτης.


9. Σημείο στο σπίτι :
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

Στο σαλόνι έχω τον καναπέ, τον υπολογιστή, την τηλεόραση και τον ανεμιστήρα. Μερικές φορές βαριέμαι να κοιμηθώ στο υπνοδωμάτιο και καταλήγω να κοιμάμαι στο σαλόνι.


10. Η επόμενη σχέση μου θέλω να κρατήσει :
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

Νομίζω ότι οι 7 ώρες είναι αρκετές.

Καλώ να παιξει ο indolent, το ροδοψαράκι, ο vagsiok, o manolito, o rizobreaker και η zanzibar.

20 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Kαλημέρα Μπουρμπουλήθρα!!!!
Θα θελες να έχεις και προτίμηση στις γυναίκες; Μπράβο..!
Φιλιά στο γατί!!!

geokalp είπε...

κολύμπι στα βαθιά;
ενδιαφέρον!

Μαίρη είπε...

Πολιτικές πεποιθήσεις αριστερά ??

Πόσο αριστερά?

χαχαχαχα


:) καλημέρα

Κατουρημένη ποδιά είπε...

μια διευκρίνιση. Πόσο κνήτισα είσαι? Τις μασχάλες τις ξυρίζεις?

Ανώνυμος είπε...

μπουρπουληθρίτσα μου,
σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση. Δεν θέλω να σου χαλάσω το χατήρι, αλλά φεύγω διακοπές και έχω ένα κάρο δουλειές να τελειώσω το ΣΚ. Δεν προλαβαίνω χαρά μου να κάνω ανάρτηση με το παιχνίδι. Ίσως όταν επιστρέψω. Σου στέλνω τα φιλιά μου και μια κοραλένια αγκαλιά!
Να περάσεις και συ ένα όμορφο καλοκαίρι και να πάνε όλα καλά με τα μαθήματα.

VagSiok είπε...

Σε ευχαριστώ πολυ για την πρόσκληση..
Μου αρέσουν πολύ τα blogοπαιχνιδα και το συγκεκριμένο επίσης..
Θα ανταπόκριθώ σίγουρα (ίσως με μια μικρή καθυστέρηση)..
Καλημέρες..

ΥΓ:Όταν λες συναυλίες, εννοείς τις δικές σου..;; :-Ρ

? είπε...

κνήτισσα?!! ωω θεέ μου! :-p

child in time είπε...

ax kai emena m aresei to kolimpi eutixos ir8e to kalokairaki teleiosan ta vasana kai vour stis paralies! oxi oso pio va8ia ginete giati fovamaI:)

Γ.Π. είπε...

Σού εύχομαι λοιπόν σε 7 ώρες και όπως θα κάθεσαι στο σαλόνι, να χτυπήσει την πόρτα μια θεά, ντυμμένη στα μώβ. Να πέσει πάνω σου σαν γάτα, σαν ορμητική κνήτισσα και να και να νιώσεις η πρωταγωνίστρια της πιο παθιασμένης ταινίας. Να βγαίνετε, να πηγαίνετε σε συναυλίες, σε θέατρα και για κολύμπι και να περνάτε υπέροχα.
Α,ξέχασα, η πρώτη ερώτηση μιλάει για σεξ και εσύ είπες το α...
Οπότε μάλλον δεν στα εύχομαι.
Ή μήπως τα εύχομαι... αλλά για μένα όλα αυτά...!!!

Skouliki είπε...

τα εμαθα ολα λεμε τωρααααααααααα

να ξερειςςςςςςςςςςςςς σε ξερω

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Μα 7 ώρες????

Δεν το πιστεύω!!!

Πρέπει να είσαι η μοναδική που το απάντησες αυτό!!!

Τα φιλιά μου!

patsiouri είπε...

Χα χα, το σχόλιο του καημού όλα τα λεφτά!

tulipa nera είπε...

Επιτέλους, κάποιος που συμφωνεί: διακοπές στην Αθήνα! Κι άσε τους άλλους να αγχώνονται για μια θέση στο πλοίο...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ hfaistiwnas καλημερα κι απο εμενα!!! Θα της τα δωσω!

@ geokalp Οσο πιο βαθια γινεται..

@ μαιρη Γυρω στα 300 μετρα αριστερα οπως κοιταει ο τυπος που βρισκεται το πιο κατω στενο. Καλαημερα!!!

@ κατουρημενη ποδια Τις ξυριζα πριν μπω στην κνε. Μετα μου το απαγορευσαν απο το κομμα. :-Ρ

@ zanzibar Φευγεις διακοπες τυχερουλα!!!! Που? Να υποθεσω προς Ζανζιβαρη μερια? Καλημερα και να περασεις τελεια!!!!

@ vagsiok Χαιρομαι που θα παιξεις.. Να μαθουμε και τα δικα σου μυστικα! Τις δικες μου συναυλιες τις απολαμβανω τα μαλα... Και ο καθρεφτης μου ακομη περισσοτερο καθε μερα που κανω προβα μπροστα του!

@ Νικος. Κ. Απαγορευεται να μιλας για θεους σε αυτο το μπλογκ, επειδη ειμαι κνητισσα. Αλλα θα ειμαι ελαστικη μαζι σου και θα σου επιτρεψω τα OMG!!! Καλημερα Νικο! :-Ρ

@ child in time Κανε μια προσπαθεια φετος και πηγαινε πιο βαθια και θα δεις οτι δεν θα φοβασαι! Βαθια η ρηχά το μπανιο ειναι τελειο!!

@ καημος Μετα απο τοσο γλαφυρη περιγραφη, κι εμενα μου το ευχομαι.. Κι εσενα επισης! Τελειο σχολιο!

@ skouliki Μια χαρη να σου ζητησω θελω.. Να μην τα αποκαλυψεις στην Στεφανιδου γιατι οταν γινω διασημη, μπορει να χρησιμοποιηθουν εις βαρος μου! Hello skoulikακι!

@ Απο μικρο κι απο τρελο Η μπουρμπουληθρα κανει τη μεγαλη ανατροπη! Καλημερα και καλως μας ηρθες!

@ patsiouri Ναι ο καημος εγραψε σημερα και οχι μονο στο πληκτρολογιο! Καλημερα! :-)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ tulipa nera Mαλλον ειμαστε οι μονοι σε αυτη την πολη που το πιστευουμε αυτο! Ζητω η μονοδικοτητα!

manolito είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Θα ανταποκριθώ λείαν συντόμως... βεβαίως, βεβαίως! Σε πολλά συμφωνούμε πάντως.
καλό βραδάκι να έχεις!

sgjtmvbn είπε...

ο.Ο συγκινήθηκα... το πρώτο μου invite blogame! Να’ σαι καλά Μπουρμπουλήθρα!

Ναι όντως το σαλόνι τα σπάει! 7 ώρες πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ :Pp Να φοράς ματσάκια όταν πηγαίνεις σε συναυλίες :) και σε μερικά συμφωνούμε!

Και ναι μετά από μια μέρα περίπου έπαιξα και εγώ το blogame :D

Ανώνυμος είπε...

Στο "αγαπημένο pet" θα συμφωνήσουμε, αλλα εγώ δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να αποκτήσω ένα γατάκι...Αχ!!

Leviathan είπε...

oraio paixnidi!ma8ame kai alla for you!!!filia!

Aviator είπε...

Ξέρεις τί μπορεί να μάθει ο άνθρωπος απο μια σχέση 7 ωρών... μη σου πω εκεί θα καταλήξουμε σε λίγα χρόνια!

Πρώτη ώρα:Sex (break 10')
Δεύτερη ώρα: Sex (break 20')
Τρίτη ώρα: για καφέ
Τέταρτη ώρα: Βόλτα (break 5')
Πέμπτη ώρα: ψώνια
Έκτη ώρα: για ποτό
Έβδομη ώρα: Sex (σχόλασμα)

A.. τέλειο μου ακούγεται! Μου έδωσες ιδέα τώρα για ποστ :P