Παρασκευή, Ιουλίου 11, 2008

Ο ήλιος άργησε μια μέρα.


Kαλή η Αθήνα αλλά με κούρασε. Το μόνο που θέλω είναι να βρεθώ σε μια ήσυχη παραλία το καταμεσήμερο και να κοιμηθώ κάτω από τον ήλιο. Κι ας ψηθώ κι ας κοκκινίσω κι ας πονάει μετά όλο μου το κορμί. Θα έχω όμως φωτοσυνθέσει όσο χρειάζομαι.
Να πεθάνουν οι πολυκατοικίες και οι τρίτοι όροφοι. Οι μόνες ώρες που έχω ήλιο στο μπαλκόνι μου είναι από τις 8 μέχρι τις 9 το πρωί. Και ποιος είναι ξύπνιος τέτοιες βάρβαρες ώρες και μάλιστα βρίσκεται και στο σπίτι; Κανείς γιατί αν είναι να ξυπνησείς χαράματα παέι να πει οτι έχεις λόγο που το κάνεις και δεν ξυπνάς έτσι απλά για να δεις τι καιρό έχει.
Πάει και τελείωσε. Θα το ξενοικιάσω το σπίτι. Θα πιάσω ένα ρετιρέ και θα είμαι όλη μέρα στο μπαλκόνι. Δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση.. Για να δω αν έχει ήλιο ή συννεφιά πρέπει να κοιτάξω ακριβώς 35 μοίρες βόρεια και 22 μοίρες ανατολικά της δεύτερης γλάστρας μου. Ρετιρέ και πάλι ρετιρέ. Διαφορετικά με βλέπω να καταλήγω σαν αυτές τις ηλικιωμένες κομπάρσες στις αμερικάνικες ταινίες που βγαίνουν με την καρεκλίτσα τους στο πεζοδρόμιο για να μαζέψουν λίγο ήλιο.
Υπάρχει βέβαια κι άλλη λύση, πιο ανώδυνη. Να κρεμάσω στο σαλόνι μια αργεντίνικη σημαία και να βλέπω ήλιο κάθε μέρα.

23 σχόλια:

Βάσκες είπε...

Με μια της μακεδονίας θα έχεις και τον ήλιο της Βεργίνας.

Ή τον βγάλανε;

Ανώνυμος είπε...

Το καλοκαίρι μου δείχνει να ανατέλλει κόκκινο. Σαν τη θέλησή μου για ξεκουρασι με καλη περα και καλο κοκκινο κρασι

Γ.Π. είπε...

Μικρά κι ανήλιαγα στενά...
Αν και το θέμα μάλλον δεν είναι να βλέπεις ήλιο αλλά ουρανό...

Ταχυδρόμος! είπε...

Να κρεμάσεις να κρεμάσει!

Έτσι θα ξέρουμε πού μένεις!

Καλημέρα!

zouzouna είπε...

να ψηθείς. να ψηθείς να κοκκινήσεις να σε βάλουν στο σημάδι με το γιαούρτι. Κι εγώ που μένω σε ρετιρε, θέλω παραλία με ήλιο, απλώστρα-ξαπλώστρα !
Καλό ΣΚ!

Ανώνυμος είπε...

ήρεμα με τους τρίτους ορόφους, δεσποινίς :P Πάντως, σε εμένα που μένω τρίτο όροφο, από τις 10 το πρωί ωσπου να δύσει ο ήλιος, φωτίζει το σπίτι. Θες να αλλάξουμε; :P

ΥΓ Η σημαία της Αργεντινής είναι πολύ καλή ιδέα :D

apos είπε...

Μου έβαλες την albiceleste με τον «Ήλιο του Μαΐου» και θυμήθηκα την πατρίδα. Σε καλό σου καλοκαιριάτικα.
(για τα υπόλοιπα, συμφωνώ και επαυξάνω, καλή μου μουρμπουλήθρα)
Πάντως, αν θες καμιά κανονική σημαία, πες. Εχω στοκ. Κάθε φορά που πάω φέρνω μερικές για τους φίλους που παθιάζονται κάθε σεζόν που η ομάδα τους πήρε και έναν Αργεντινό παίκτη και θέλουν και καλά να τον κάνουν να νιώσει καλύτερα.

George Tsitiridis είπε...

se exei piasei mia psixosi me ton ilio ti zesti to feggari??
exeis kati pathei me ta kairika fainomena??

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ βασκες Να σου πω την αληθεια ουτε που μου περασε απο το μυαλο ο ηλιος της Βεργινας.

@ foteinosbp Eχουμε ακριβως την ιδια θεληση και ορεξη!

@ καημος Το ενα συνεπαγεται και το αλλο επαναστατη μου..

@ ταχυδρομοοοος Σκεφτεσαι να κανεις βολτα στα στενα της Αθηνας ψαχνοντας για τη σημαια?

@ zouzouna Οπου να ναι οι παραλιες θα ειναι δικες μας! Καλο σαββατοκυριακο!

@ deninho Kαλως μας ηρθες! Ναι ευχαριστως να αλλαξουμε.

@ apos Φερνεις στοκ σημαιες? Χαχα.. Πρωτη φορα το ακουω!Ωστε ηλιος του Μαιου λεγεται αυτος ο ηλιος?

@ pisogendis Δεν με εχει πιασει ψυχωση, με εχει πιασει απογνωση.. Απογνωση για διακοπες! Τι αλλο να κανω η γυναικα?

dr.SeenG είπε...

Ανέφερες τρεις φορές τη λέξη "ρετιρέ" και μάλιστα καλοκαιριάτικα... Καταλαβαίνεις τι συνειρμούς έκανα στο μυαλό μου... Η Κατερίνα Γιουλάκη ακόμα γκαρίζει μέσα στα κύτταρα του εγκεφάλου μου :P
Λοιπόν... θα ετοιμάσω όλα τα κομφορ (ξαπλώστρα, ομπρελίτσα, πετσετούλα κτλ) στην ταράτσα σου, θα σε φέρω και ότι κοκτέηλ και ποτά θέλεις, μουσικούλα εννοείται και θα σε κάνω αέρα! Α... κι ένα δεύτερο cd player στο οποίο θα παίζει μόνο ήχος από κύματα...

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!
Συμφωνούμε απόλυτα.. δεν μπορώ χωρίς να δω ήλιο, τρελαίνομαι.. όπως είπες είναι σαν απαραίτητο στοιχείο όπως στη φωυτοσύνθεση..λολ!
Το σπίτι μου στο μέλλον θέλω να έχει ήλιο!!! Καλύτερα πιάσε ρετιρέ!!

KitsosMitsos είπε...

Είδες που υπάρχουν εναλλακτικές; Μεγάλη υπόθεση ο ήλιος πάντως... Την καλημέρα μου!

patsiouri είπε...

Ακόμη καλύτερανα τον ζωγραφίσεις στο ταβάνι το οποίο θα βαφτεί γαλάζιο!

George Tsitiridis είπε...

οι διακοπές δεν ειναι το παν.
Σημασία έχει να απολαμβάνεις την στιγμή την παρέα και την κατάσταση..
υπάρχουν καλοκαίρια που έχω πάει και σε 3 νησιά και καλοκαίρια που δεν βλέπω την παραλία ούτε σε φωτογραφία...
περνάω εξίσου καλά και στην άδεια πόλη με την ζέστη...

Radio Collectiva Team είπε...

Φυσικά πάντα και μόνο της Αργνετινης.
Οι λογοι πολοί, αλλά 4 είναι οι Βασικοί 1)Ποδόσφαιρο(Μαραντόνα)
2)Τάγκο(Άστορ Πιατσόλα)
3)Λογοτεχνία&Σινεμα
4)Εκεί Γεννήθηκε ο Ερνέστο Τσε Γκουεβάρα.

apos είπε...

Ναι, querida, έτσι λέγεται ο Ήλιος. Εl sol de mayo και έχει να κάνει με την 25η Μαΐου 1810, που είναι σαν την 25η μαρτίου 1821.
radiocollectiva, παρόλο που δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό, ο Ernesto Guevara λέγεται Γκεβάρα, όχι Γκουεβάρα. Και το che, του το κολλήσανε οι κουβανοί, επειδή ήταν αργεντινός. Στην Αργεντινή όταν μιλάμε, το λέμε συχνά το che.
Συγγνώμη που έγινα σπαστικός.

lena_zip είπε...

Μπορείς να ανεβαίνεις στην ταράτσα αν επιτρέπεται και φυσικά αν δεν είναι γεμάτη κεραίες και ηλιακούς συλλέκτες.

geokalp είπε...

ήλιος ο ηλιάτορας!
κάνε ότι πρέπει για να τον βλέπεις!

την καληνύχτα μου!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ dr.seeng To σχολιο σου ενω αρχικα εμοιαζε τρομακτικο με τη Γιουλακη τον Θαλασσιο ελεφαντα και την Ξυνη. Εξελίχθηκε πολυ ομορφα ομως και ειναι σαν να βρισκεσαι μεσα στο μυαλο μου.. Οτι ακριβως χρειαζομαι γιατρε μου..

@ hfaistiwnas Ειμαστε ανθρωποι και χρειαζομαστε φωτοσυνθεση. Σκεψου να εςιμασταν φυτα.. Αχ κι εγω σκεφτομαι τα δικα μου τα φυτα που απο οτι βλεπω εχουν οπροσαρμοστει στα σκοτεινα περιβαλλοντα.

@ kitsosmitsos Καλημερα κυριε πολυταξιδεμενε και καλη Κυριακη ευχομαι..

@ pisoglendis Ετσι οπως τα λες ειναι. Η διαθεση και το κεφι και η παρεα ειναι το παν για το καλοκαιρι!

@ radiocollectiva Αν ξερεις τανγκο, σε παρακαλω προσφερσου να με μαθεις!!

@ apos Αργεντινε μου φιλε, εχεις κατι το εξωτικο οταν μεσα σε αυτα που λες βαζεις και ισπανικες λεξεις! Ειναι τελειο.

@ lena_zip Καλη ιδεα αυτη. Μπορω να παρω και μια φουσκωτη πισινα και να κανω μπανιο.. Ποιο χιλτον και βλακειες.. Μαλλον ομως θα ειναι γεματη κεραιες και δεν θα μπορω. Γκαντεμια.

@ geokalp Την καλημερα μου!!!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ patsiouri Προσφερεσαι για ελαιοχρωματισμο ταβανιου?

sgjtmvbn είπε...

Θες να σε πάω στην Αργεντινή μια και που έχω ιστιοπλοϊκό??? :Pp

Heliotypon είπε...

Υπάρχει κι άλλος τρόπος. Σίγουρα από κάποιο επαρχιακό έχεις καταγωγή ή ρίζες. Αλλα κι αν δεν έχεις δεν πειράζει: Διάλεξε ένα μέρος που σου πάει και φύγε από την Αθήνα. Είσαι νέα ακόμη, στην αρχή της καριέρας σου, άρα μπορείς. Τα νησιά μας, μικρά ή μεγάλα, είναι κουκλιά χειμώνα-καλοκαίρι. Και μην λες ότι δεν θα βρεις παρέες. Θα βρεις και θα τις ευχαριστηθείς περισσότερο. Θα φτιάξεις εσύ τη ζωή σου όπως τη θέλεις κι αν σου λείπει τόοοοσο πολύ το αθηναϊκό τέρας, μπορείς να το βλέπεις όποτε σε ζορίσουν οι αναμνήσεις του. 'Ενα ταξειδάκι στην πρωτεύουσα και φορτίζεις τις αστικές σου μπαταρίες! Για σκέψου το...

Evirules είπε...

xaxaxaxa!Κάνε όμως και λίγη έρυνα.Δεν είναι μόνο η σημαία της Αργεντινής που έχει ήλιο.Είναι κι άλλες.Κι άμα βάλεις απο μια σε κάθε δωμάτιο,και τον ήλιο θα βλέπεις και θα είσαι πολίτης του κόσμου :)