Δευτέρα, Ιουλίου 07, 2008

Σημείο βρασμού.


Καταραμένη ζέστη! Δεν αντέχω άλλο να κάθομαι απλά μπροστά στον ανεμιστήρα. Θέλω δροσιά. Θέλω κρύο. Είναι κρίμα που δεν έχω τον Μανιτού θείο να μου μάθει τον χορό της βροχής και να αρχίσω να τον χορεύω γυμνή στο μπαλκόνι. Μπορεί αυτό να έλυνε το πρόβλημά μου. Κι αν χρειαστεί να μείνω τελικά και όλο τον Ιούλιο στην Αθήνα, μάλλον δεν το γλιτώνω το αρκουδίσιον, κι ας βλάπτει το περιβάλλον. Υποθέτω πως αν το περιβάλλον με ήξερε, δεν θα ήθελε να τα τραβάω όλα αυτά με τον καύσωνα.
Νομίζω ότι θα λιώσω κι ας μην είμαι ούτε από καραμέλα, ούτε από σοκολάτα.
Ακόμη ψάχνω για έναν Κινέζο στο δρόμο που πουλάει φορητά ανεμιστηράκια. Κι ενώ όλοι οι υπόλοιποι θα βράζουν μέσα στον ηλεκτρικό, η Μπουρμπουλήθρα θα έχει το μαγικό ανεμιστηράκι και όλα τα προβλήματα της θα λύνονται. Μπορεί να ακούγεται κίτς άλλα πως νομίζω ότι θα είναι πολύ χρήσιμο.
Αχ, τι κάθομαι και γράφω; Πάω γρήγορα να κολλήσω το κορμί μου πάνω στον Διομήδη. Παράξενο όνομα για ανεμιστήρα ε;

19 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Καλημέρα!!!
Σε νιώθω.... και εδω έχει πολλή ζέστη... και για αυτό θα μοιραστώ την μεγάλη πείρα μου μαζί σου...
1ο tip:
Να έχεις βρεγμένα τα μαλλιά σου.. και να μην σκουπίζεσαι μετά το ντουζ.. Να κάθεσαι μπροστά στον ανεμιστήρα να στεγνώνεις.. Ειναι υπέροχο...
2ο tip:
Καλύτερες απο το ανεμιστηράκι για έξω είναι οι παλιές παραδοσιακές βεντάλιες...
Και κάνουν δουλεια... και είναι πιο ελαφριές.. και σε μεταμορφώνουν σε Κάρμεν...

Αυτά και κουράγιο!!!!!
:-)

geokalp είπε...

έχεις τρελαθεί τελείως!!
προσοχή στις παραισθήσεις και τους αντικατοπτρισμούς!

Hfaistiwnas είπε...

Διομήδης ο υπολογιστής;; Εγώ νόμιζα πάνω σε κάποιον για να ιδρώνετε παρέα.. ;)
Νομίζω ότι το περιβάλλον θα καταλάβει την ανάγκη σας.. ε μην θέλετε να το κάνετε και ψυγείο... 5-8 βαθμοί διαφορά είναι καλά... :)
Καλημέρα!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Ήρθα για να δώσω λύση στο πρόβλημά σου!
Μην με παρεξηγήσεις, δεν πρόκειται να κάνω διαφήμιση, απλώς έχω ακριβώς τις ίδιες σκέψεις και επιθυμίες σχετικά με το ανεμιστηράκι και την έχω ψάξει λιγάκι!
Υπάρχουν 2 σημεία πώλησης!
Τα Jumbo και το SuperShop.gr!
:D
Ελπίζω να σε βοήθησα!!!

Τα φιλιά μου!

VagSiok είπε...

Και που'σαι ακόμη..
Ερχονται και χειρότερες μέρες..
Το χειροτερο πάντως δεν ειναι η μέρα αλλά η νύχτα..
Εγω εκει λιώνω..
Καλό κουράγιο..

ΥΓ:Η γάτα την παλεύει; :-Ρ

tzonakos είπε...

To ενα ανεμιστήρι μου το λέω "Φυσομάνι" και το άλλο, το μικρό το λέω "Τσιπριπί".

Ζέστηηηη ! Σαν αυτον στο σκίτσο ειμαστε αλλα και με ανεμιστήρια, αρκουντίσον και γυμνοί !
Υπομονή, τι να κάνουμε :)

lena_zip είπε...

Αχ πες μου ότι είσαι μέσα σε αυτούς που λατρεύουν το χειμώνα να χαρώ! Κρύο, ζακέτες και κασκόλ for ever!!!

George Tsitiridis είπε...

ypomoni ....
akoma 2 mines einai ...

Leviathan είπε...

zesti einai kai 8a perasei!!!!kouragio!!!kalo vradi!

manolito είπε...

Υπομονή! Κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός, που λέει και το άσμα! Αλλά απ' ότι κατάλαβα εσύ μάλλον τον προτιμάς συνεφιασμένο... ;-)
Καλό σου βράδυ μπουρμπουλήθρα μου!

? είπε...

ζέστη.. παντού! ;-) ευτυχώς που έχεις και τον Διομήδη..

Μπουρμπουλήθρα είπε...

@ akanonisti Ευχαριστω για τις συμβουλες.. Αν και δεν το βλεπω να παιρω βενταλια, πολυ καθωςπρεπει μου ακουγεται!

@ geokalp Προσεχω, προσεχω.. Θα ηθελα να δω μια οαση μεσα στην Αθηνα και ας ηταν και παραισθηση.

@ hfaistiwnas Οταν βρισκομαι σε σπιτια με ερ κοντισιον, φροντιζω παντα να το βαζω στη χαμηλοτερη δυνατη θερμοκρασια. Διομηδης ο ανεμιστηρας. Πετρος ο υπολογιστης.

@ απο μικρο κι απο τρελο Βοηθησες παρα πολυ κι σε ευχαριστω.. Αυριο κιολας θα παω να αγορασω απο το jumbo!!

@ vagsiok Η γατα δεν εχει κανενα προβλημα.. Αραζει μπροστα στον ανεμιστηρα και την παιρνει ο υπνος για κανενα 5ωρο..

@ tzonakos Eιναι τελειο να βγαζεις ονοματα στα διαφορα αντικειμενα!!

@ lena zip Για να φανταστεις ποσο αγαπω το κρυο, εχω μοονιμο φοντο στον υπολογιστη εικονες με χιονια και παγετωνες.. Βεβαια ειναι και ενας τροπος να κοιταω την οθονη και να νομιζω οτι κανει δροσια.

@ pisoglendis Υπομονη ακομη 2 περιπου βδομαδες που θα φυγω απο Αθηνα.. Μετα ας δειξει και 60 βαθμους το θερμομετρο.. Θα εχω την παραλια και δεν θα με απασχολει..

@ leviathan Kαλο βράδυ κι σε εσενα που από ότι κατάλαβα από το μπλογκ σου δεν ζεστάθηκες και πολυ..

@ manolito Συννεφουλα συννεφουλα να γυρισεις σου ζητω! Που λεει το αλλο ασμα! Καλη σου νυχτα!

@ Νικος.Κ Παλι καλα που εχω εναν αντρα να μου κανει παρεα, τον ερωτα μου το Διομηδη!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα μπουρμπουλήθρα και έπεται αύξηση και συνέχεια της ζέστης...

κάνε κουράγιο!!!!!!!!!!!!!

καλημέρες!

manetarius είπε...

χΑ..κι ακόμα δεν έχουμε δει πραγματικό βρασμό!!
Κάτι πήρε τ' αυτί μου για 42 βαθμούς αλλά το παίζω κουφή..!
Τα φιλιά μου στον Διομήδη και κουράγιο..

sgjtmvbn είπε...

Μου αρέσει που στην προηγουμένη ανάρτηση σου είπες ότι σου αρέσει η Αθήνα για διακοπές!!! :Pp αλλά να μου πεις τα αγαθά κώπης κτώνται!

Υ.Γ: Έτσι ο Διομήδης εγγύηση!

dr.SeenG είπε...

Εγώ το δικό μου ανεμιστήρα τον ονόμασα... "Αέρα κοπανιστό". Αντί να με δροσίσει, με ζεσταίνει περισσότερο. Απλά αναπαράγει τον ζεστό αέρα της ατμόσφαιρας. Σκέφτομαι να αρχίζω να τον πιτσιλάω με νερό... χμμμμμ... Αυτή τη στιγμή θέλω να γεμίσω την μπανιέρα με παγάκια και να βουτήξω μέσα... Άντε να πάρω και την Πέπη μαζί μου, γιατι με τόση τρίχα το ζωντανό θα λαλήσει...
ΥΓ. Πολύ ζέστη αυτή η Αθήνα ρε παιδάκι μου... δεν παίζεται! Απορώ οι τσολιάδες πως την παλεύουν...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ένα θα πω: winter rulz da world. Κρυώνεις; Βάζεις παραπάνω ρούχα. Το καλοκαίρι τι κάνεις όταν ζεσταίνεσαι; :P

Για όσους ζεσταίνονται, και πιάνουν τα χεράκια τους, ρίχτε μια ματιά εδώ

par...alogos είπε...

Μετανάστευση σε βόρειες χώρες ;)

moyratos είπε...

Βάλε και μια σακούλα παγακίων(!!!) ώσε να φυσάει δροσερός αέρας!!!

Πίστεψέ με πιάνει!!! Καλό κουράγιο